Cu si despre... Pastura Apiland

vineri, august 07, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


   De cand am inceput colaborarea cu Apiland, am avut ocazia sa descopar o multime de produse carora sincera sa fiu, nu le acordasem prea multa atentie. Din aceasta categorie face parte si pastura, un produs care promite multe.
    In momentul in care mi s-a propuse sa o testez, am intrat rapid pe site, m-am informat si apoi... am acceptat.
    Acum, sa va spun si voua ce am aflat.
   Pastura este polenul fermentat in conditii naturale, in stup. Albinele aduc polenul in stup si il introduc in celula fagurelui unde, este combinat cu putina miere si diverse enzime, dupa care, celula este sigilata cu ceara. Aici, sub influenta microorganismelor, a temperaturii si umiditatii din stup, polenul trece printr-o serie de transformari biochimice devenind, dupa 3 luni de fermentare naturala, pastura.
    Are o valoare terapeutica mai mare decat cea a a polenului iar continutul sau bogat in seleniu ajuta la detoxifierea organismului si stimuleaza imunitatea.
    Produsul meu are o cantitate de 100 grame (suficient pentru o cura de o luna) si este ambalat intr-un borcanas confectionat din sticla.



   Toate informatiile necesare sunt specificate pe eticheta sa:


    Iar in interior.... bucatelele din painea albinelor.


    Si acum... partea cea mai interesanta - procesul de testare.
    Trebuie sa mentionez faptul ca izul sau este "putin cam intepator" si recunosc ca la inceput m-a cam deranjat. Nefiind o persoana care sa se lasa asa, cu una cu doua, am invatat sa ma misc rapid dupa schema:  pregateste lingurita - desurubeaza capacul - dozeaza rapid - pastreaza pastura sub limba pana la dizolvare (sau macar incearca).
     Senzatia este similara cu cea a gumei de mestecat. La inceput este tare/crocanta si dupa un timp incepe sa se dizolve. La sfarsit ramane doar invelisul mai crocant care devine putin cauciucat si pe care il rontai rapid. Procesul in sine dureaza aproximativ 3-5 minute asa ca inainte de masa imi rezerv timp si pentru cura de detoxifiere.
     Ce am observat de cand am inceput aceasta cura?
    In ultima perioada stomacul imi dadea trezirea prin niste sunete ciudate (de unde m-am ales si cu porecla Lupina - deoarece il trezeam si pe Marius) iar de cand am inceput cura cu pastura acestea au disparut ca prin minune.
     Tranzitul intestinal functioneaza la parametri optimi.
     Ma simt foarte bine, imi ofera doza de energie de care cred ca toata lumea are nevoie in aceasta perioada. In privinta stress-ului nu am sesizat modificari majore, dupa cum stiti trebuie sa eliminam cauza pentru a ne bucura de efecte iar eu.... sunt stress-ul in persoana.
    Nu stiu daca e autosugestie sau tenul meu chiar arata mai bine. Inca ma mai gandesc... De obicei, in momentul in care nu mai consumam cantitatea de apa cu care organismul meu era obisnuit primul care obiecta era tenul meu. Acum, desi nu mai consum atat de multe lichide pe cat ar fi indicat, tenul meu nu obiecteaza. Tine-i Doamne naravul!
     Nu am avut nicio reactie adversa, nu m-a deranjat cu nimic asa ca voi continua aceasta cura pana la ultima bucatica din painea albinelor.

Ca si concluzii, doresc sa va mai prezint inca odata o mica recapitulare. 
E bine sa consumam pastura deoarece:
- Se asimileaza usor;
- Asigura o detoxifiere profunda;
- E benefica mai ales in cazul fumatorilor si bautorilor  - datorita continutului bogat in seleniu;
- Este eficienta in terapia afectiunilor ficatului;
- Diminueaza oboseala si  ajuta la cresterea imunitatii.

    Voi ati incercat-o?
    Daca nu, v-am convins sa-i dati o sansa?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like