Ha..Ha...Haul!

duminică, august 23, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca postarile de acest gen sunt printre preferatele voastre si m-am gandit sa va prezint cateva dintre produsele carora le-am oferit un adapost in ultimele zile. 


     Am plans atat de mult ca imi doresc produse Ziaja incat Deena a vorbit cu a ei mamica si au pus la cale o mini excursie la farmacia Tei. De ce la farmacia Tei? Datorita preturilor de nerefuzat si datorita faptului ca produsele pe care le doream nu se gaseau la noi in batatura. Si cum mama Deenei raspunde intotdeauna prezent cand vine vorba de shopping, a actionat atat de rapid incat nici n-am apucat sa termin de spus ... Ziaja. Va multumesc din suflet si pe aceasta cale!
    Sa revenim la mica mea prada. Chiar daca lista de dorinte era destul de lunga, am spus ca ma axez doar pe produse Ziaja si asa am si facut.
     Am auzit doar lucruri bune despre acest brand, masca pentru fata cu alge marine mi-a placut la nebunie asa ca am ales 5 produse (am ce am eu cu aceasta cifra cand vine vorba de cumparaturi) si le-am asteptat cumintica.
    Ce am ales?
    Ei bine, iata-le: crema hidratanta de noapte cu lapte de capra (50 ml - 15 lei), lotiune pentru igiena intima cu  acid lactic (400ml - 15 lei), crema de maini cu ceramide si glicerina (100ml - 9 lei), lotiune nutritiva pentru corp cu ulei de masline (400ml - 15 lei), gel relaxant pentru picioare obosite (100ml -10 lei).


    Abia astept sa le pun la treaba. Promit sa le dedic un articol dupa ce imi voi forma o parere despre aceste produse simpatice foc.

    Si un nou episod din seria Alexantza mi-a facut-o din nou! In urma cu cateva luni am rugat-o sa imi cumpere niste produse care nu se gasesc pe plai mioritic. Ea ce a facut? Priviti mai jos!



     Nu le mai enumar pentru ca sunt produse pe care le cunoasteti si sunt atat de multe incat cred ca v-as plictisi. 
    Alexantza, ai reusit sa ma lasi fara cuvinte! Din nou! Ti-am mai spus ca intr-o zi o sa te cert dar vad ca amenintarile mele nu te impresioneaza....
    Iti multumesc tare, tare mult pentru tot! 

    Inchei saptamana cu zambete timide si va doresc o duminica excelenta!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like