NOTD: Half moon

marți, august 04, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Mi-era dor de o manichiura de acest gen, zau asa!
    E usor de conceput (tutorial aici), poti sa te joci cu o multime de nuante iar daca ai rabdare, rezultatele sunt de nota 10. 
    Trebuie sa recunosc ca manichiura mea nu e chiar impecabila pentru ca nu am avut rabdare in momentul in care am pozitionat benzile si, pe alocuri, lacul de unghii s-a strecurat pe sub ele. Deci, aveti putintica rabdare la aceasta etapa si apoi totul devine foarte, foarte usor.
    Am avut pofta de nuante varatice asa ca am apelat la micutele lacuri de unghii WOW pe care le testez de zor in diverse combinatii. 
    Rezultatul mi-a placut si sunt tare curioasa daca va va cuceri si pe voi.
    




    Am folosit:
    Lac de unghii Golden Rose WOW - no. 12 (roz prafuit);
    Lac de unghii Golden Rose WOW - no. 29 ("moz");
    Top coat - Jessica.


    Ce parere aveti despre combinatia mea?
    Ati purta-o au ba?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like