Review: Kit pentru epilare Home - EpilatPRO.ro

joi, august 20, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    O noua zi vine cu o noua experienta pe care trebuia sa v-o impartasesc.
    Era dupa-amiaza de vara. Era cald iar eu, stateam singura in casa gandidu-ma la diverse activitati cu care sa-mi ocup timpul in cel mai constructiv mod posibil. La un moment dat il vad. Ma astepta cumintel de cand curierul simpatic mi l-a adus la usa. 
     Despre cine e vorba? Despre kitul pentru epilare pe care l-am primit pentru a-l testa fara mila.
     De unde este acest kit? De la EpilatPRO.ro.
    Cine sunt ei?
    Ei bine EpilatPRO.ro este un magazin online nascut in 2005 cu dorinta de a oferi clientilor posibilitatea de a achizitiona produse profesionale pentru epilat care sa se remarce printr-un raport calitate/pret foarte bun. Aici gasiti  o multime de produse, fie ca e vorba de un kit pentru epilat, un decantor ceara sau  parafina tratamente. Firma este reprezentant al unor marci de prestigiu din  Italia, Spania, Grecia, Germania, Serbia, SUA iar produsele sunt originale. Cum sa nu fii tentata de aceaste produse dupa o asemenea descriere?
     Dar sa revenim la "oile noastre".
    Am luat kit-ul, l-am inspectat ( contine un  incalzitor de ceara, 2 rezerve ceara cu Azulena, 1 rezerva ceara cu Titan Rosa, 1 rezerva ceara cu Miere, 1 pachet benzi epilat de 100 buc) si dupa ce l-am fotografiat l-am pus la treaba.


    Incalzitorul de ceara a fost cel care mi-a dat emotii pentru ca mi-era teama ca voi fierbe ceara iar apoi va trebui sa astept pana se va raci si voi pierde timpul. Ei bine, pentru a evita acest lucru am testat ceara din 5 in 5 minute pana cand ceara a ajuns la temperatura optima. Cat a durat? Aproximativ 25 minute.






     Am uitat sa va spun ca am ales ceara Titan Rosa datorita nuantei sale, citind ulterior ca este destinata pielii sensibile. Buuun, sa-i dam drumul!
     Trebuie sa mentionez inca de la inceput ca fac parte din persoanele care desi au o piele destul de sensibila, suporta cu stoicism durerea. Am ales sa testez aceasta ceara in zona picioarelor pentru a vedea cum reactionez in cazul unei opertatiuni de acest gen.
     Ei bine, durerea este mai mult decat suportabila iar operatiunea a fost finalizata cu succes. Nu au fost inregistrate victime iar rezultatul a fost o piele fina, ca de bebelus de care m-am bucurat circa o saptamana (exista posibilitatea ca aplicarea sa fi fost mai "din topor" avand in vedere faptul ca e prima experienta de acest gen dar, daca voi obtine alte rezultate la urmatoarea sedinta, voi reveni cu un update).
     Am aplicat mai multe strauri de ceara pentru a fi sigura ca voi smulge tot dintr-o miscare si asa a si fost. In 5 minute am masacrat parul nedorit iar urmele de ceara au fost sterse cu ajutorul uleiului de cocos care pe langa faptul ca m-a ajutat sa scap de senzatia aceea de "piele lipicioasa" a hidratat zona, oferindu-i un plus de catifelare.
    Ce sa mai spun, dupa ce am incheiat operatiunea ma simteam ca o profesionista si zau ca as fi luat-o de la capat. Sunt foarte multumita atat de mine si de dexteritatea de care am dat dovada cat si de kitul care m-a facut sa ma bucur ca i-am dat o sansa.
    In cazul in care va tenteaza, in aceasta perioada kit-ul beneficiaza de un pret promotional de 84lei.

    Voi ati folosit acest kit? Daca da, sunt curioasa daca experienta voastra a fost similara cu a mea.
    Daca nu.... as vrea sa stiu daca va tenteaza? I-ati da o sansa?

Kiss Kiss Dee
    
     

You Might Also Like