Un wishlist cat o zi de toamna...

miercuri, august 26, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Probabil va intrebati care este motivul pentru care am ales acest titlu. Ei bine, prima parte... din motive evidente iar a doua, pentru ca zilele devin din ce in ce mai scurte iar lista mea nu este foarte lunga. De cand cu caldurile acestea visez la toamna, ma gandesc la peisajele incredibile cu care ne va rasfata si zau ca as include acest cuvant in toate titlurile mele. Toamna, te astept cu bratele deschise!
    Stiu ca nu toata lumea este de acord cu mine dar, mie mi-a ajuns portia de canicula pe care am servit-o si abia astept temperaturile de 24-25 de grade. Sunt convinsa ca nu mai trebuie sa astept prea mult!
    Sa trecem peste nelinistile mele intelectuale si sa revenim la subiectul postarii de astazi, nu?


    Pentru postarea de astazi am ales 6 obiecte vestimentare pe care le-am gasit pe acest site. Mi-au placut la nebunie si nu m-am putut abtine. Le-am combinat, le-am aliniat iar acum asteapta parerile voastre.
    Nu sunt articole vestimentare dedicate toamnei, ci ne ajuta sa facem tranzitia catre acest sezon minunat care ne provoaca la combinatii mai mult sau mai putin indraznete.

    Incaltamintea nude sau colorata mi-a atras mereu atentia si am decis sa incep postarea cu doua perechi incantatoare.
     Pantofii albastru royal scot in evidenta chiar si cea mai banala tinuta si in momentul in care i-am vazut aici, beneficiind si de un pret promotional nu am avut cum sa nu ii adaug pe lista mea.
      Nude si auriu? Da, va rog! O pereche comoda si eleganta pe care am gasit-o aici.


    In momentul in care am vazut aceste rochii m-am gandit: Mama, cat de bine ar arata cu o jacheta de piele! Oh.. Yes!

    Cred ca aceste modele nu se vor demoda niciodata. Elegante si cochete, mi se par alegerea perfecta pentru o zi mohorata, pentru un strop de buna dispozitie. Ce parere aveti?

Sursa

    Gata! Scurt si la obiect, asa cum v-am promis! Ce parere aveti despre modelele pe care le-am ales? 
    Sunt pe placul vostru sau optati pentru altceva in aceste zile?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like