Vinerea imbulinata #64

vineri, august 14, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    E vineri iar noua imbulinare astepta cu nerabdare momentul in care sa fie publicata.
    Am mai purtat un model de acest gen cu ceva timp in urma si pot sa pun ca imi place foarte mult. E printre putinele modele care se aseamana cu manichiura frantuzeasca si pe care le agreez. Stiti, nu sunt fan al acestor manichiuri, nu ma intrebati care este motivul... nu pot sa va dau un raspuns multumitor...
    Avand in vedere faptul ca unghiutele mele aveau o lungime notabila, mi-am spus ca acum e momentul pentru french-ul imbulinat. E vara, iar nuantele pe care le-am ales sunt in ton cu temperaturile din ultima perioada: calde, pastelate.
    Gata, nu va mai retin! Sper sa va placa manichiura mea! 





Am folosit lacurile de unghii de mai jos.


    Ei, ce parere aveti?
    Va place french-ul imbulinat?
    Ati purta o manichiura de acest gen?

Kiss Kiss Dee

P.S.:Nu uitati sa le vizitati si pe Alexia si Alexantza bubulinele mele preferate.

 

You Might Also Like