10 pentru inspiratie... #21

luni, septembrie 21, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Chiar daca weekendul care tocmai s-a incheiat a fost pur si simplu dogoritor, eu nu ma pot abtine si visez la zilele frumoase de toamna in care temperaturile nu te fac sa scoti limba de cald, in care te simti bine fara sa te sufoci. Oare mai trebuie sa astept mult? Sper ca nu...
    Pentru postarea de azi m-am axat pe un stil pe care il admir de fiecare data cand il vad, iar cum pinterest-ul e vast mi-a fost destul de greu sa ma rezum la doar 10 tinute.
    In meniul acestei zile avem... sporty-chic.


    Intotdeauna mi-a placut acest stil care te provoaca, iti pui imaginatia in functiune iar rezultatul nu e niciodata plictisitor. Fie ca e vorba de o pereche de tenisi/adidasi, un hanorac sau o pereche de pantaloni de trening, acest stil poate fi purtat intr-o multime de combinatii, care mai de care mai creativa.
    Sper ca si voi sunteti de acord cu mine si sper sa va placa cele zece tinute pe care le-am ales.

Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa

Sursa

    Ce parere aveti?
   Sunteti pro sau contra sporty-chic?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like