InstaMania #40

luni, septembrie 14, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Doamne cat de repede trece timpul! Parca ieri ma bucuram ca e vineri si acum, m-am trezit si constat ca e luni! Prea repede, prea somn, prea devreme...
    Cred ca de foarte mult timp nu m-am mai simtit atat de trista in momentul in care mi-am dat seama ca nemernicul zboara dar, cu o cafea stong in stanga mea sper sa reusesc sa finalizez episodul cu numarul 40 al InstaManiei.
    Hmmm, cum am spus InstaMania incep sa ma simt mai bine. Ciudat... InstaMania, InstaMania, InstaMania... incepe sa functioneze.
    Sa-i dam drumul!


    Cand ma chinuie talentul prepar cate ceva. De aceasta data am reusit sa "incropesc" niste cornulete care mi-au iesit. Am fost mandra de mine si v-am povestit cate ceva despre tehnica mea aici.


    O echipa de nota 10. Demachiantul Nivea si lotiunea micelara. Imi place sa le folosesc impreuna.


   Cladiri din Sibiu. Aceasta e una dintre preferatele mele.


    Relaxare cu iz de toamna. M-am reintors la lumanarelele a caroror aroma ma binedispune, o carte buna si ceva de rontait. Perfect.


    Una dintre fotografiile mele preferate. 


    Uitasem cat de mult imi place aroma de cocos pana cand am incercat mini untul de corp I love Coconut & Cream. In curand il veti vedea la produse terminate, atat de mult mi-a placut!


    Nu mai e un secret: ne place sa calatorim! In momentul in care norii pufosi ne urmaresc, totul devine si mai frumos!


    Happy si privirile sale amenintatoare: Te joci cu mine sau ma pacalesti?



    Daca merg acasa pot sa-mi iau adio de la silueta. E sezonul galustelor cu prune iar eu nu stiu sa mananc cu bun simt. Incep cu 5 si apoi mai vedem, mai negociem....


    O plimbare cu rolele este intotdeauna binevenita. Chiar si daca afara e frig iar apoi gatul incepe sa dea semne dureroase.


    Intr-unul din clipurile postate de Andreea Balaban am vazut ca foloseste Visine pentru "monstruleti". Cu putin scepticism am achizitionat si eu o sticluta cu potiunea miraculoasa si am incercat-o. Sa stiti ca e foarte eficienta. M-a impresionat! Wow!


    Ieri am fost rasfatata cu bruschette. Daca e toamna si avem mai mult timp liber, Marius actioneaza. Rezultatul e delicios!


    Si tot ieri am ajuns la concluzia ca am putea sa ne mutam in Alba Iulia fara niciun regret. E un oras frumos, linistit iar cetatea e de poveste. Daca nu ati vizitat-o pana acum, puteti sa faceti o vizita virtuala aici.


    Gata si episodul cu numarul 40! Rememorand aventurile din ultimele 2 saptamani mi-a venit pofta de viata  asa ca incep saptamana cu un zambet timid si cu energie.
    Era sa uit! Daca doriti sa ne vedem mai des, va astept pe Instagram! Eu sunt bydeemakeup

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like