InstaMania #41

luni, septembrie 28, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit toamna si nu e chiar asa cum mi-as fi dorit sa fie. Visam la zile cu temperaturi placute, cu un soare bland, cu fruze ruginii... Probabil ca frunzele au aparut deja dar nu pot sa le zaresc din cauza baltilor...
     Oricum, eu imi pastrez optimismul si afirm sus si tare ca octombrie va fi luna de toamna care o sa-mi ofere tot  ce am pe lista. Sunt convinsa!
     Dar pana atunci, va prezint un nou episod din InstaMania, episodul cu numarul 41.


    Trebuia sa incep cu o fotografie din orasul de poveste, nu-i asa? Cum sa nu iubesti Sibiul?


    Prajiturica prajiturelelor ma rasfata adesea. Daca nu am chef/timp sa prepar ceva dulce apelez la Magura. Yummmy!


   Sezonul palariilor e in toi iar eu profit din plin.


    Un weekend canicular si o vizita la Salina Turda? Da, va rog! 
    Abia astept sa ii dedic o postare. In curand, pe blog.


    Si uneori imi fac timp si pentru ceva dulce. Tarta cu fructe e printre preferatele noastre asa ca o savuram cu drag de cate ori avem ocazia.


    Cetatea de la Cristian e una dintre cetatile pe care nu le-am vizitat, inca. Sper ca in aceasta toamna sa reusim sa-i admiram si interiorul nu doar exteriorul.


    Cam asa imi imaginez zilele perfecte de toamna...


    O carte destul de interesanta si un smoothie delicios - reteta pentru o seara perfecta.


     Salata cu paste e cina racoritoare pe care o savuram in serile calduroase in care nu avem chef sa preparam ceva complex. E gata in doi timpi si trei miscari si e delicioasa.


    Aroma Lolitei Lempika mi se pare ca se "asorteaza" perfect cu acest sezon. Voi ce parere aveti?


    Fac ce fac si tot la gelul spumant purifiant de la Gerovital ma intorc. Imi doream sa incerc Pure de la Garnier dar daca nu l-am gasit la raft, mi-am spus ca mi-e dor de Gerovital si la insfacat cu dor.



    Ieri am avut parte de un maraton Thr Maze Runner. Dupa ce am vazut prima parte acasa, am fugit rapid la cinema pentru a vedea si continuarea. Mi se pare un film cu o actiune antrenanta, variatiuni pe aceeasi tema cu The Hunger Games si Divergent. Daca va place genul si nu l-ati vazut inca, vi-l recomand.


     Am incheiat seara cu o portie buna de distractie in familie. Ce familie? Familia Deenei, evident. Un puzzle, cake pops, briose, povesti de toate felurile si multa distractie. M-am simtit excelent si abia astept sa repetam experienta.


    Si asa au mai trecut doua saptamani in care am incercat sa profit de fiecare moment liber. Uneori am reusit, alteori m-am lasat pagubasa iar a doua zi am luat-o de la capat cu optimism.
    Pana la urmatorul episod din InstaMania va doresc sa aveti parte de zile frumoase, pline de zambete.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like