NOTD: Oui! Oui! Tres jolie!

marți, septembrie 22, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


   Da, stiu de aceasta data nu am reusit sa fiu modesta dar nu e vina mea. 
   Fix aceasta mi-a fost exclamatia dupa ce mi-am admirat mica "opera de arta". Cred ca n-am mai fost atat de incantata de o manichiura de foarte mult timp. 
    Floricele simpatice, glitter, nuante inchise... toate la un loc pentru un rezultat care m-a cucerit. Ce sa mai spun ca de ieri stau si-mi admir unghiile si ma toot gandesc cum sa le pastrez intacte pentru cat mai mult timp. Hmmm... voi vedea.
    Trecand peste laudele mele matinale, doresc sa va spun ca pentru manichiura de astazi am pus la treaba water decals-urile pe care le-am comandat de pe Born Pretty Store.
    Trebuie sa recunosc ca pana acum nu am mai folosit water decals-uri pe care sa trebuiasca sa le decupez dar, cu putina rabdare si perseverenta am reusit sa le manevrez destul de usor. Afirm din nou sus si tare ca aceste minunatii te ajuta sa obtii o manichiura demna de reviste intr-un timp record.
    Nu ma credeti? Priviti mai jos.










    In cazul in care va tenteaza water decals-urile pe care le-am folosit, doresc sa va spun ca le puteti achizitiona de aici (eu am folosit setul cu numarul D014) la un pret de 1.99$, transportul este gratuit (produsele ajung la posta vamala) iar daca veti folosi codul PML91 veti beneficia de un discout suplimentar de 10% din valoarea comenzii.
    Sper ca v-a placut manichiura mea si astept cu nerabdare comentariile voastre.


Kiss Kiss Dee

P.S.: Nu stiu cum se face dar, de fiecare data cand doresc sa imortalizez o manichiura, afara vin nori negri si pufosi care ma impiedica sa obtin poze cu care sa ma mandresc. Ar fi trebuit sa-mi dau seama de acest lucru in perioada caniculei, atunci cand ar fi fost bine-veniti cativa norisori.

You Might Also Like