NOTD: Total eclipse

marți, septembrie 15, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Trebuie sa recunosc ca... inculpatul de azi ma obseda de cateva luni bune (daca nu chiar de un an). 
    Deena a fost vinovata pentru aceasta descoperire pentru ca in momentul in care l-am vazut, mi-am spus ca trebuie sa fie al meu. Si l-am cautat, l-am tot cautat dar nu l-am gasit la niciun stand.
    Cred ca texturatele din gama Space Dust sunt foarte cautate! In special Total Eclipse!
    Si totusi, intr-o dimineata de septembrie l-am gasit pe iwishcosmetics.ro. Imi pierdusem speranta dar pasiunea pentru oje... nu. Vizitand magazinul online, l-am zarit-o, i-am zambit si i-am spus: al meu esti!
     A ajuns la mine dupa cateva zile si dupa ce lam admirat de la distanta, mi-am spus ca mi-e mila sa-l aplic si l-am lasat sa se acomodeze cu noua sa casa. Duminica, nu i-am mai rezistat. L-am aplicat rapid si mi-am scos la plimbare noua manichiura.
    


     Un negru cu irizatii de smarald care stralucesc intens in lumina soarelui iar la umbra arata precum niste comori.
    Rezistenta sa ma multumeste, astazi e marti si vad ca s-a tocit putin la varfuri, nici vorba de sarit.
    Singurul aspect care m-a nemultumit a fost pensula stufoasa care nu permite o aplicare "ca la carte". In rest... de nota 10.





    Nu-i asa ca e frumos?
    In cazul in care va tenteaza, puteti sa il achizitionati de aici la un pret de 11 lei.
    Ce ziceti, v-am tentat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like