OOTD: Happy autumn!

miercuri, septembrie 16, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Chiar daca temperaturile din ultimele zile tin sa dovedeasca contrariul, eu tot spun ca a venit toamna. Ma bucur enorm in momentul in care vad prognoza cu temperaturi mai blande (bine, zilele urmatoare o sa avem din nou treizeci plus dar ce mai conteaza) si zau ca nu obiectez nici macar in zilele mohorate.
    Toamna e frumoasa si pe ploaie si pe soare! 
    Tinuta de astazi este potrivita pentru zile de toamna mai racoroase, zilele in care scoti dresurile cu multi deni la inaintare si apelezi la o rochie si cateva suprapuneri. 
    O zi de weekend, o plimbare, relaxare. Cam aceasta e ideea postarii mele.


    Trebuie sa recunosc ca in momentul in care am ales aceasta tinuta nu ma asteptam ca afara sa fie atat de cald. Meteoblue prognoza o vreme frumoasa dar putin mai racoroasa asa ca mi-am spus ca a venit momentul lor, al bocancilor. Da, am regretat putin dar dupa ce s-a inserat m-am felicitat. N-a fost o idee chiar atat rea.
    Rochia PIMKIE m-a cucerit de la prima vedere si ma gandeam sa o port intr-o combinatie mai serioasa dar apoi mi-am spus: Mneah... Sa te vad cum te vei intelege cu bocancii! Si s-au inteles de minune! Chiar daca are un iz scolaresc, eu am incercat sa-i adaug un strop de rebeliune si o palarie pentru ca e sezonul in care doresc sa profit de toate modelele pe care le detin (si nu numai).
    Materialul sau e moale, usor, comod asa ca nu pot decat sa ma declar incantata de alegerea facuta.






    Iubesc palariile iar aceasta e una dintre preferatele mele. Mi se pare ca merge bine in orice combinatie, e simpatica foc!



    Jacheta de blugi e o veche cunostinta (si a voastra, nu doar a mea) si in fiecare sezon trebuie sa apelez la ea cel putin o data. Cred ca o s-o port pana se va rupe/desira/scamosa/distruge si poate si dupa aceea.



Am purtat:
ROCHIE PIMKIE SHAFT DARK BLUE - aici.

Jacheta de blugi - Benetton(old);
Dresuri - random;
Palarie - H&M kids;
Bocanci - Miniprix (old);
Bratari - Soufeel.


    Sper ca nu v-am plictisit cu palavrageala mea si ca v-a placut outfitul pe care vi l-am prezentat.
    Da, e toamna iar eu ma declar incantata!



Kiss Kiss Dee

You Might Also Like