Preferatele lunii august

miercuri, septembrie 02, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si ne-am luat ramas bun si de la luna august.... Si canicula tot n-a trecut... Ma uit pe meteoblue si vad prognoza care promite o racorire si sper ca asa va fi. E prea cald... Stiu ca am promis ca n-o sa ma plang din cauza caldurii dar vara aceasta, vara acaeasta a fost caliente in adevaratul sens al cuvantului.
    Dar sa revenim la "oile" noastre, ma exact preferatele lunii care s-a incheiat. Nu pot sa spun ca ma laud cu foarte multe descoperiri dar tot am cateva pe care vi le voi prezenta chiar acum.
    Sa incepem!


    Luna trecuta am facut cunostinta cu produsele Ziaja iar doua mi-au ajuns la suflet de la prima aplicare. Avand in vedere faptul ca in urma cu doua saptamani ne-am bucurat de o vreme destul de tomnatica, am considerat ca pot sa trec la creme hidratante si am optat pentru crema hidratanta de noapte Ziaja. E un produs care imi place, e foarte densa, se absoarbe destul de repaid iar dimineata, tenul meu arata foarte bine. Imi place si promit sa ii dedic si un review.
    Tot de la Ziaja am pus la treaba si gelul pentru picioare obosite si pot sa va spun ca mi se pare un produs perfect pentru zilele de vara. Gelul este destul de consistent, se absoarbe rapid si daca am suficienta rabdare sa imi si masez picioarele are un efect relaxant si racoritor. Da, si pentru acest produs.
    Laptele de corp Victoria's Secret - Enchanted Apple este produsul pe care il folosesc la modul cel mai economic si pe care il iubesc. V-am mai povesti despre el aici si va spun cu mana pe inima ca este preferatul meu. Aroma sa racoritoare este placuta, intensa iar efectul sau hidratant ma cucereste de fiecare data.
    Gelul de dus Dove go fresh cu aroma de prune si flori de cires a fost o redescoperire. Mi-a placut foarte mult in urma cu doi ani iar anul acesta m-am reintors la aroma sa datorit Deenei care l-a zarit pe raftul magazinului Hello Free Zone. Daca il vedeti cumva, pe undeva, trebuie sa-i dati o sansa. Nu veti regreta!


    Gelul pentru sprancene irezistibile de la NYX este produsul care m-a cucerit in aceasta luna. Nu e laudat fara motive, credeti-ma. De la prima aplicare am exclamat WOW si de atunci il tooot folosesc. Promit sa ii dedic un articol pentru ca merita!
     Sally Hansen - sugar shimmer - Gummy grape a ajuns pe unghiutele mele de cand am primit-o de la Alexantza. Mi-a placut foarte mult si consider ca e o nuanta perfecta pentru acest sezon. A fost imortalizata si o manichiura care abia asteapta sa apara pe blog. Stati pe-aproape!
     Fodul de ten Golden Rose Perfect Finish a fost cel mai folosit fond de ten din ultima perioada. Daca nu folosesc BB Cream, atunci il inhat pe inculpat si il aplica fara mila. Imi place foarte mult si v-am vorbit despre el aici.


    La capitolul lecturi am fost putin mai lenesa si o sa va explic mai jos si care a fost motivul.  
    Oricum am terminat Ratiune si simtire, o carte care te duce in Anglia anilor demult apusi, cu povesti de dragoste si mici drame. Mi-a placut dar mi s-a parut ca finalul a fost prea rapid. Pana atunci, actiunea a fost detaliata cu cele mai mici amanunte iar la sfarsit... Am incalecat pe-o sa... si gata. Mi se pare genul de carte care te relaxeaza intr-o zi caniculara, in care nu doresti decat sa te adapostesti in casa, cu o limonada alaturi pentru cateva clipe de relaxare.
     Despre Visatoarea din Ostende v-am povestit cate ceva in acest articol si in cazul in care nu aveti rabdare sa citit recenzia mea, va spun ca merita sa o lecturati. Eric Emmanuel Schmitt e un autor de nota 10. Stiu ca ma repet, dar nu ma pot abtine!


    Si acum sa va spun si care este motivul pentru care nu am avut atat de mult timp pentru lecturi: am descoperit un serial captivant!
    Chicago P.D. care in aceasta toamna ajunge la sezonul numarul 3, este de nota 9.5-10. Personajul principal, un Robin Hood al zilelor noastre, un politist corupt (dar pe care il veti indragi pe parcurs) are un intreg departament care il ajuta sa soultioneze probleme prin metode mai mult sau mai putin "ortodoxe".
     Am alest acest serial datorita unuia dintre personajele principale feminine, Sophia Bush pe care am iubit-o in One Three Hill si bine am facut! Imi place la nebunie atat modul in care o interpreteaza pe Linsday Erin cat si  fiecare personaj in parte, fiecare episod.
    Daca va plac serialele care te tin cu sufletul la gura, vi-l recomand!

Sursa
     Gata! Asta a fost tot pentru luna august!
    Sper ca v-a placut postarea mea si nu v-am plictisit prea mult. Septembrie, surprinde-ne cu ce ai mai bun!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like