Recenzie: Girl online - Zoe Sugg

joi, septembrie 24, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nici nu stiti cat de mult m-am bucurat in momentul in acre am descoperit aceasta carte, tradusa, pe raftul librariei online pe care o vizitez zilnic.
   Imi doream foarte mult sa o citesc desi auzisem destul de multe critici la adresa sa dar, datorita faptului ca o admir enorm pe Zoe Sugg aka Zoella am spus ca-mi voi asuma si acest risc.


    Am asteptat cu nerabdare momentul in care sa incep lectura iar intr-o frumoasa zi de toamna, am insfacat-o am aprins o lumanare parfumata (pentru ca si aceasta este o pasiune pe care o avem in comun) si am intrat in lumea lui Penny, personajul principal al acestei carti.
    Da, stiam ca este o carte cu si despre adolescenti si mi-am dorit ca pentru cateva clipe sa intru in pielea lor, a dramelor cu care se confrunta, a problemelor existentiale specifice varstei lor.
    Penny, o tanara domnisoara, mai impiedecata asa de felul ei, are parte de experiente destul de neplacute datorita firii sale credule, a inocentei de care da dovata in nenumarate cazuri. Totul culmineaza cu o gafa monumentala care se petrece la sfarsitul unui spectacol, gafa care este surprinsa de camerele de filmat si ulterior postata pe toate retelele de socializare. Drama, drama, drama!
    Norocul sau e ca, vacanta de iarna bate la usa si datorita unor imprejurari favorabile, ea si familia ei urmeza sa plece in New York pentru ca mama sa, organizator de evenimente, trebuie sa organizeze o nunta in stilul specific britanic al anilor '20 chiar in preajma Craciunului.
    Totul decurge conform planului pana in momentul in care il intalneste pe Noah, un tanar extrem de talentat care o ajuta sa isi infranga fricile si sa aiba mai multa incredere in fortele proprii.
    Bineinteles ca peripetiile din New York si nu numai, sunt asternute cu mult patos pe blogul sau, Girl online sub anonimat si bineinteles ca, pana la urma identitatea sa este facuta publica. 
    Ce se intmpla pana la sfarsit si cum reuseste Penny sa treaca peste diversele probleme cauzate de impartasirea unor lucruri prea personale in spatiul sau virtual, va las pe voi sa descoperiti.
    De aceasta data o sa fiu subiectiva si o sa concluzionez cam asa: este o carte usoara (chiar foarte usoara pot sa spun) o lectura pe care as recomanda-o liceenilor. Pentru mine a fost amuzanta, relaxanta si consider ca o ecranizare a sa s-ar bucura de un real succes. Deja imi imaginez cum ar fi sa urmaresc filmul, in dimineata de Craciun, la caldurica, cu o ciocolata calda aburinda langa mine. Mmmm....
  In cazul in care va tenteaza acesta carte, puteti sa o achizitionati de aici, la pretul de 35 lei.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like