Review & NOTD: BP-02 - Lace, lace, lace

marți, septembrie 08, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Am observat ca in ultima perioada, cele mai viziualizate si apreciate postari sunt cele cu manichiuri. Si daca voua va plac, mie imi place sa ma joc cu diverse modele, de ce sa nu postez mai des?
     Asadar si prin urmare, incepand cu aceasta saptamana mi-am propus sa postez cate doua manichiuri pe saptamana si sper sa pastrez acest "ritual" pentru cat mai mult timp. Ce parere aveti?
     Tot din cauza pasiunii mele, am reluat si colaborarea cu Born Pretty Store magazinul online asiatic in care gasiti de toate pentru toti. Si nu puteam sa incep seria articolelor destinate produselor simpatice decat cu o placuta.


    Ce fel de placuta? O placuta cu "imprimeuri dantelate".
    Ca orice iubitoare de dantela si imprimeuri fine, visam la o manichiura care sa ma ajute sa reproduc modele delicate. In momentul in care am zarit placuta cu numarul BP-02 am exclamat Evrika! si zau ca n-am mai avut ochi pentru alta.
     Modelele sale sunt perfecte si am asteptat cu nerabdare momentul in care sa o pun la treaba.


    Dupa cum puteti observa gravura este imprimata foarte puternic iar modelul se transfera foarte usor.
    Pentru demonstratie, am ales modeluldin partea stanga-jos, pentru ca mi s-a parut cel mai complex si eram curioasa daca imi va pune nervii la incercare. Ei bine, doresc sa spun ca s-a descurcat de minune iar eu ma declar incantata de ceea ce stie sa faca aceasta mica minunatie.
   





    In cazul in care va tenteaza, placuta BP-02 poate fi achizitionata de aici la un pret de 1.59$, transportul este gratuit (produsele ajung la posta vamala) iar daca veti folosi codul PML91 veti beneficia de un discout suplimentar de 10% din valoarea comenzii.
    Dupa parerea mea, raportul calitate/pret este unul de nota 10 iar placuta pe care v-am prezentat-o este cea mai frumoasa placuta din toata colectia mea (sunt subiectiva, stiu).
    Promit ca in curand sa revin cu mai multe modele pentru a vedea cat de frumoase sunt toate.
     Dar pana atunci sunt curioasa daca manichiura de azi e pe placul vostru. Yay sau nay?

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like