Vinerea imbulinata #66

vineri, septembrie 11, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Chiar daca toamna si-a facut simtita prezenta eu nu pot sa renunt la nuantele pe care le-am purtat cu drag in aceasta vara. Mi se pare ca o nuanta pastelata iti inveseleste ziua si de fiecare data cand port nuante vesele sunt mai optimista, mai zambitoare.
    Pentru imbulinarea de azi am ales sa aplic Golden Rose Express Dry no.14, galbenul care a devenit preferatul de la prima aplicare, peste care am asternut niste bulinute violet si roz pastelat aranjate intr-o forma de florifoi (floare + trifoi) iar la sfarsit am aplicat putin glitter pentru ca mi-era tare dor de el.
    Rezultatul? O imbulinare simpla, rapida si vesela care sper sa va placa!







    Deci? Ce parere aveti despre imbulinarea de azi?
    Ati purta-o?
    Si as mai vrea sa stiu care sunt nuantele pe care le purtati in aceasta perioada: pasteluri, electrice sau dark?

Kiss Kiss Dee

P.S.:Nu uitati sa le vizitati si pe Alexia si Alexantza bubulinele mele preferate.

You Might Also Like