Vinerea imbulinata #67

vineri, septembrie 25, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri, e zi de imbulinareeee!
    De fiecare data cand incep sa compun aceste postari imi spun care trebuie sa vin cu alt intro pentru ca acesta devine plictisitor dar, nu pot sa-mi tin in frau entuziasmul. Nu pot si pace!
    Daca vi se pare ca ar trebui sa "schimb placa" trageti-ma de maneca si ma voi mobiliza! Promit!
    Revenind la subiectul zilei doresc sa va spun ca este pentru prima data cand am apelat la top coat-ul matifiant si zau ca-mi place. Stiu ca rezultatul nu este perfect dar, de aceasta data rabdarea nu a fost punctul meu forte, bulinutele nu s-au uscat in totalitate iar modelul arata putin cam ciudat.
     Nu-i nimic, sper ca data viitoare vor arata mai bine!
    Nu va mai plictisesc cu detalii suplimentare si sper ca imbulinarea de azi sa fie si pe placul vostru.




    Am folosit:
    Oja Golden Rose no. 05;
    Oja Rimmel no. 873;
    Oja Medusa Isabella no. 136;
    Top coat matifiant Farmasi.



    Ei, ce parere aveti?
   Ce preferati, mat sau lucios?

Kiss Kiss Dee

P.S.:Nu uitati sa le vizitati si pe Alexia si Alexantza bubulinele mele preferate.

You Might Also Like