InstaMania #42

luni, octombrie 12, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incepem saptamana cu un nou episod din InstaMania si cu o vreme mai putin imbucuratoare. Dar, e toamna iar "schimbarile de peisaj" de acest gen fac parte din frumusetea sa. Sa ne pastram optimismul pentru ca sunt sigura ca zilele frumoase vor isi recastiga teritoriul in curand.
    Asadar si prin urmare, sa revenim la subiectul postarii de azi. Aventuri, plimbari si cateva delicatese, acesta este meniul. Poftiti?


    Incep cu frumosul Sibiu admirat din turnul Bisericii Evanghelice pe care am reusit sa-l "escaladam" dupa ani si ani... In cazul in care sunteti prin zona si va tenteaza, pretul unui bilet este de 5 lei pentru turul turnului iar in cazul in care doriti sa vizitati si biserica pretul e de 8 lei.


    Daca vremea nu e prietenoasa, fugim la cinema. Am fost la Everest care a fost destul de interesant dar nu pot sa spun ca a fost Wow! si la The Walk care m-a impresionat (v-am povestit despre el aici).


    In prima sambata a acestui episod am decis sa facem un traseu pe munte. Totul a debutat cu stangul deoarece am trecut prin iarba plina de promoroaca si am constatat ca bocancii nostri nu sunt absolut deloc impermeabili. Ma intrebam de ce ma chinui si risc o raceala de toata frumusetea cand am vazut peisajul de mai jos. Am uitat si de bocanci si de efort, de tot!


    Romania magica!


   Doi simpatici de la cabana Suru ne-au intampinat amenintatori....


    Am incheiat seara cu mancare nesanatoasa si cu Paracetamol (preventiv, bineinteles).


    Zilele trecute am profitat de vremea de afara si am scos rolele la o plimbare. A fost destul de dificila deoarece frunzele si crengutele asternute pe pista mi-au ingreunat drumul dar nu m-am lasat. Ma gandesc ca de acum inainte aceste probleme vor deveni normalitate si sper ca o sa ma obisnuiesc cu micile obstacole.


    Daca acum nu e sezonul cartilor, atunci cand e (vorba unor clasici in viata)?


    Sambata am fost rasfatata cu bruschette cu ton. Yummy!


    Ador aranjamentele de acest gen. Sunt atat de dragute!


    Amintiri din Alba Iulia!


    Ieri am avut program de rasfat din cap pana-n picioare. Mi-era dor de o zi de acest gen...


    V-am plictisit? Ati adormit sau v-am inveselit? 
    Eu am terminat postarea si sper ca ati ales varianta cu numarul 2. Nu uitati, daca doriti sa fiti la curent cu toate bazaconiile pe care le fotografiez, ne vedem pe Instagram - eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like