Joaca cu pensulele pentru nail art

joi, octombrie 15, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In momentul in care am primit coletul cu produsele de pe Born Pretty Store m-am intrebat ce-o fi fost in capul meu cand am ales pensule pentru nail art. Curiozitate, inconstienta, nebunie temporara... hmmm... Cred ca, cate putin din fiecare.
    Nu sunt talentata cand vine vorba de desen, nu am foarte multa dexteritate si nici vopsele acrilice. Da, am facut o alegere perfecta!
    Si totusi, mi-am amintit ca le-am ales datorita faptului ca imi permiteau sa ma joc. Sa fac diverse combinatii, sa amestec lacurile de unghii astfel incat aspectul final sa fie inedit. Da, asta avea in minte in momentul in care le-am ales!
    Dar totusi, inaintea deznodamantului, cred ca ar trebui sa va povestesc cate ceva despre inculpatele in cauza, nu-i asa?


    Cele 12 instrumente destinate conceperii unor manichiuri deosebite sunt ambalate intr-un etui din plastic transparent (pe care am uitat sa il fotografiez) si fiecare pensula (cu exceptia celei evantai) este insotita de un "capacel" care sa le protejeze pe parcursul transportului (si nu numai).


    Fiecare pensula are rolul sau si ne pune imaginatia la incercare de fiecare data cand intindem mana spre ea.




   De exemplu, cu pensula evantai putem sa presaram glitter peste o manichiura pentru a obtine un efect stralucitor. Sau, putem sa combinam mai multe oje dupa care sa trasam linii paralele pentru a obtine un efect deosebit.
    Cu pensulele care un varf subtire putem concepe manichiuri "waterfall" care nu au cum sa nu atraga atentia.
    Cu pensulele unghiulare putem sa obtinem forme geometrice, flori sau o manichiura french. Sincera sa fiu, eu le-am folosit si pentru a-mi vopsi sprancenele si s-au descurcat cu brio.
    Instrumentul de punctare? Ei bine, pe el il cunoasteti si stiu ca va place la fel de mult ca si mie.
    Posibilitatile sunt nelimitate.
    De ce aveti nvoie? De putina imaginatie.
    Si daca sunteti in pana idei, urmariti cateva tutoriale pe youtube si sunt sigura ca veti gasi ceva care sa va inspire.
    Eu asta am patit in momentul in care am dorit sa concep manichiura pe care v-o voi prezenta astazi. Am inceput sa vizionez diverse tutoriale si apoi, m-a lovit inspiratia (imi pare rau ca nu mai stiu care a fost canalul care m-a inspirat dar promit sa revin cu un update in cazul in care imi voi aminti).
    Ce am facut?
    Ei bine, am aplicat un strat generos de lac de unghii si inainte ca acesta sa se usuce am aplicat cateva buline "babane" cu ajutorul instrumentului de punctare. Apoi, cu pensula cu cel mai subtire varf, am amestecat nuantele iar rezultatul mi sa parut Wow! .
    Simplu, rapid si diferit.






    Nu as putea sa denumesc aceasta tehnica, cert e ca rezultatul mi-a placut si ma gandesc deja si la alte combinatii cu mult mai multe culori.
    Oricum, ideea de baza a acestei postari e joaca. Sa ne lasam imaginatia sa se astearna pe unghiutele noastre pentru ca singurele limite pe care le avem sunt cele pe care ni le impunem noi (si cuticulele, bineinteles).
    In cazul in care va tenteaza acest set de pensule, doresc sa va spun ca poate fi achizitionat de aici la un pret de 9.9$, transportul este gratuit (produsele ajung la posta vamala) iar daca veti folosi codul PML91 veti beneficia de un discout suplimentar de 10% din valoarea comenzii.
    Voi folositi pensulele pentru nail art? 
    Ce parere aveti despre manichiura mea?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like