NOTD: Fingerprints

vineri, octombrie 30, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Hoinaream pe Instagram in momentul in care am zarit o manichiura care mi-a atras atentia. Bine, sunt foarte multe modele frumoase demne de luat in seama dar acesta mi s-a parut ca se incadreaza perfect in peisajul din aceasta saptamana. Am inchis telefonul si am asteptat cu nerabdare un ragaz in care sa reusesc sa-mi colorez unghiutele.
     Bineinteles ca pana la momentul respectiv am reusit sa uit sursa de inspiratie (desi eram 100% convinsa ca n-o voi face) asa ca imi cer scuze, ideea este preluata iar nevoia de lecitina constientizata.
     Asadar si prin urmare, in meniul acestei zile va servesc cateva amprente. 
     Cum am reusit? Ei bine, am aplicat baza, iar apoi am luat una bucata deget aratator pe care am aplicat un strop de lac de unghii rosu ca focul, am eliminat surplusul tapotand pe o coala de hartie iar apoi am lasat cateva amprente pe fiecare unghiuta in parte. Am finalizat procedeul folosind un top coat matifiant si gata! 
    Una bucata manichiura rapida cu specific Halloween-ian asteapta criticile voastre!





Am folosit:
Oja Farmec nr.50;
Oja More by Demy - Holly Red - Oriflame;
Top coat Farmasi - Matte Touch.


    Ei, ce parere aveti despre manichiura pe care v-am prezentat-o?
    Astept cu nerabdare comentariile voastre.

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like