NOTD: Inspired by... Deena

luni, octombrie 19, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Am incheiat saptamana cu cateva zile dedicate familiei iar blogul a ramas pe locul al doilea asa ca am decis sa ma revansez si sa incep saptamana cu o manichiura.
    Si nu orice manichiura ci una inspirata de o alta membra a familiei (pentru ca dupa cativa ani simt ca am o surioara cu aceleasi "apucaturi")... Deena. Don't worry, there's no sugar! Nu intru in detalii lacrimogene care tin de "bucataria interna".
     In miez de semptembrie, am decis, de comun acord sa incropim o manichiura, frumoasa, eleganta si finuta pe care sa o poarte la o nunta. Zis si facut, ne-am inteles din priviri in momentul in care am ales placuta dantelata de pe BPS (click aici pentru a vedea articolul pe care i l-am dedicat) iar rezultatul v-a fost prezentat aici. Stiu ca a fost incantata de manichiura si dupa un timp, am decis sa recreez si o combinatie asemanatoare.
    Am ales violet (Astor - Vip Violet) si khaki/auriu (Wycon - Chicago Symphony - no. 04 ) cu care am aplicat modelul fara nicio problema si am incheiat aplicand top coat-ul 3D de la Farmec, care este un produs excelent.
    Nici de aceasta data nu am putut sa ma limitez la unghii accent si am aplicat modelul pe fiecare unghiuta. Si ca sa nu copiez, am ales modelul care are detalii mai rasfirate dar rezultatul final mi s-a parut la fel de frumos.
    






     Ce parere avti despre manichiura cu care am inceput saptamana?
     Sper ca v-a placut!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like