OOTD: Autumn in leather & denim

marți, octombrie 06, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Vremea din ultimele zile m-a facut sa zambesc, sa ma bucur ca in sfarsit a venit toamna.
    Temperaturile placute te imbiau sa iesi din casa, peisajele calde de toamna te faceau sa zambesti sa iti doresti ca zilele sa fie la fel de lungi ca si cele de vara. 
    Dar, cum nu putem sa le avem pe toate, profitam de fiecare clipa, oricat de scurta ar fi ea.
    Stiu ca stiti ca iubesc toamna iar luna octombrie este pentru mine cea mai frumoasa. Consider ca poti sa te joci cu tinutele la care apelezi, poti sa porti haine subtiri fara sa te zgribulesti dar in acelasi timp poti sa apelezi si la articole vestimentare mai "solide" fara sa simti ca te sufoci. E minunat!


    Pentru tinuta de astazi am apelat la o combinatie pe care nu o mai purtasem pana acum: denim, piele si nelipsita palarie, bineinteles.
    Perfecte pentru plimbari in aer liber sau iesiri cu prietenii in oras, tinutele de acest gen sunt comode dar in acelasi timp ofera ceva in plus datorita combinatiei inedite care mie mi-a placut la nebunie. Voi ce parere aveti?


    Camasa Alcott, mi-a atras atentia de la prima vedere datorita jocului de nuante albastre pe care nu ai cum sa nu il remarci. Croiul sau lejer mi-a placut iar compozitia sa de bumbac 100% m-a convins. M-am bucurat de alegerea facuta deoarece camasa mea e usoara, comoda si deosebita.


   Palaria si ochelarii de soare sunt accesoriile la care apelez mereu, indiferent de sezon.




    
    Cu pantalonii de piele si cu pantofii decupati v-ati mai intalnit, imi plac la fel de mult ca si in trecut si asteptam cu nerabdare momentul in care sa ii scot de la naftalina.


    Am purtat:
    Camasa Alcott  OPHTA BLUE- din pacate nu mai este pe stoc dar aici puteti sa gasiti modele asemanatoare;
    Pantaloni piele - H&M;
    Pantofi decupati - Chicwish;
    Palarie Zara - via. Kurtmann;
    Ochelari de soare - acum la reducere aici;
    Bratari - Soufeel.


    Deci, ce parere aveti despre combinatiile de acest gen? 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like