OOTD: Fringes & colors

marți, octombrie 27, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Chiar daca temperaturile din weekend au fost prietenoase fix in momentul in care am decis sa stau in casa, nu ma supar, deoarece am profitat de o zi racoroasa dar plina de culoare. Iubesc luna octombrie, iubesc nuantele frunzelor, jocul de culori care ne inconjoara. Chiar si cand conduc ma mai las furata de peisaj pentru ca e tare frumos. Te incarca cu energie pozitiva, te face sa zambesti.
    Cred ca din acest motiv aleg sa port diverse nuante de maro, combinate cu visiniu si daca stau bine sa ma gandesc cred ca ar fi cazul sa apelez si la putin galben pentru ca se incadreaza perfect. V-am mai spus ca iubesc toamna, nu-i asa?


  Pentru tinuta de astazi am ales ceva simplu dar care iese in evidenta datorita jachetei cu franjuri, o noutate in garderoba mea.  In momentul in care am vazut-o mi-am spus ca trebuie sa o am, chiar daca temperaturile n-o sa fie tocmai potrivite pentru a profita de ea. Am avut dreptate. Materialul sau este destul de subtire dar, eu inca mai sper sa beneficiem de zile cu temperaturi binevoitoare pentru ca trebuie sa o mai scot la plimbare.


 

       Am optat pentru o pereche de pantaloni nou intrata in garderoba mea, stramti si cu talie inalta. Materialul lor este usor, fin si sunt foarte confortabili. Ma bucur ca i-am ales.


     La capitolul accesorizare am ales un colier statement, pentru un plus de culoare iar rezultatul combinatiei a fost pe placul meu.


Am purtat:
Jacheta - aici;
Helanca - Stradivarius via. Kurtmann;
Pantaloni Pull&Bear - aici;
Colier - Phoenix Summer - Borealy;
Botine - Lovely Shoes.


 

    Voi ce parere aveti despre acest anotimp?
    Nu-i asa ca e minunat?

Kiss Kiss Dee
     

You Might Also Like