Opreste timpul... prin puterea elmiplant

miercuri, octombrie 14, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Odata cu venirea sezonului rece incepem sa simtim ca tenul nostru are nevoie de mai multa hidratare, de produse care sa ii ofere un alt tip de protectie, diferit de cel pe care i l-am ofertit pe parcursul verii.
     Eu, fiind mare fana a produselor elmiplant, recunosc cu rusinica de rigoare ca nu am folosit niciun produs destinat ingrinjirii tenului (cu exceptia CC Cream-ei dar ea nu poate fi considerata ca fiind un produs 100% de acest gen) asa ca, pentru acest sezon m-am pregatit, mi-am facut temele si am ales gama care sa-mi fie alaturi.


    Chiar daca mi-e greu sa recunosc, timpul trece iar eu ma indrept incetisor spre gamele antirid pentru ca mi se par potrivite atat sezonului cat si varstei mele (30+ OMG!).
    In momentul in care am primit comunicatul de presa si am citi introducerea, mi-am spus ca trebuie sa gasesc gama care mi se potriveste, sa o bifez pe lista mea si sa o folosesc fara mila.
    elmiplant opreste timpul cu gamele dedicate tenului matur. Acestea imbina puterea ingredientelor active naturale cu cele mai noi tehnologii in domeniul cosmetologiei, pentru a oferi o ingrijire corespunzatoare nevoilor tenului matur si un aliat impotriva luptei cu efectele trecerii timpului.
    Cele patru game elmiplant concepute pentru ingrijirea antirid sunt impartite in doua categorii:
- prima, compusa din Skin Defence si Genovate, este destinată segmentului de varstă 35-45 de ani.



- a doua, reprezentata de Skin Repair si Seametry, este destinata segmentului de varstă 45-55.



    Eu m-am lasat cucerita de gama Skin Defence deoarece consider ca s-ar intelege de minune cu tenul meu.
     Pentru tenul care prezinta semne usoare de imbatranire, linii fine, lipsa de hidratare, gama Skin Defence are o formula usoara, imbogatita cu ingrediente naturale atent selectionate si PRO-ELASKIN, complex antirid avansat de origine marina care previne imbătranirea prematura a pielii si combate aparitia primelor riduri. 
    Gama completă contine:
- Crema antirid de zi pentru ten normal/ mixt cu SPF15, cu extract de rodie 100% natural si complex antirid PRO-ESLASKIN, 50 ml, pret 17.19 lei;
- Cremă antirid de zi pentru ten uscat/ sensibil cu SPF 15, cu extract de smochina 100% natural si complex antirid PRO-ELASKIN, 50 ml, preţ 17.19 lei;
- Crema antirid de noapte cu extract de cirese 100% natural si complex PRO-ELASKIN, 50 ml, preţ 17.19 lei;
- Crema antirid si fermitate pentru conturul ochilor cu extract de rodie 100% natural si complex PRO-ELASKIN, 15 ml, preţ 15.36 lei.
- Crema contra petelor pigmentare SPF 15, cu extract de lemn dulce 100% natural, 50 ml, preţ 17.45 lei.

    Produsele pe care le-am adaugat pe wishlist sunt: crema antirid de zi pentru ten normal/ mixt cu SPF15, crema antirid de noapte cu extract de cirese si crema antirid si fermitate pentru conturul ochilor cu extract de rodie. Simplu, ieftin, perfect!

In cazul in care alte game va fac cu ochiul, am cate o mica prezentare pentru voi:
Gama Genovate - Pentru tenul care prezinta semne ale imbătranirii mai pronuntate precum riduri, lipsa de luminozitate si deshidratare, formula inovatoare a gamei Genovate este imbogatita cu RESISTEM™. Formula bogata stimuleaza actiunile proprii pielii impotriva procesului de imbatranire si ajuta la eliminarea toxinelor din celule, creste durata de viata a acestora si regenereaza tesuturile.
Gama Skin Repair - Pentru tenul matur care prezinta piele lipsita de fermitate si riduri profunde, aceasta gama asociaza extractele 100% naturale de caviar si ceramide ce stimuleaza sinteza de colagen si redau elasticitatea tenului.
Gama Seametry - Pentru un ten care se confrunta cu pierderea fermitatii pielii, cu lasarea conturului fetei si aparitia ridurilor profunde in jurul ochilor, gama conţine ingredientul activ natural MATRIGENICS.14G™, bazat pe celulele reproductive ale algelor Wakame, ce reactiveaza in mod spectaculos cele 14 gene responsabile de sinteza si dezvoltarea celor 3 elemente structurale de baza ale pielii: colagen, elastina si acid hialuronic.

    Acestea sunt gamele care mi-au facut cu ochiul si despre care am abia asteptam sa va povestesc! 
    Voi ati folosit aceste produse? Care sunt cele care va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like