InstaMania #44

luni, noiembrie 09, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Chiar daca sunt somnoroasa si putin lipsita de entuziasm (calculatorul meu a inceput sa imi manance nervii incet si tacticos) nu puteam sa las sa treaca dimineata de luni fara un nou episod din InstaMania. 
    Stiu ca va plac pentru ca si eu savurez episoadele de acest gen in momentul in care le zaresc prin blogosfera asa cu nu puteam sa va privez de mica placere matinala.
    Pregatiti-va cafeaua, in meniu acestei zile avem aventurile ultimelor doua saptamani!


    Toate postarile mele trebuie sa inceapa cu o mica farama din frumosul Sibiu. Nici postarea de azi nu face exceptie.


    O lectura, o delicatesa si ziua e mai frumoasa.


    Niciodata nu reusesc sa-i fac o poza. De fiecare data cand ma vede se indeparteaza, se misca si refuza dar acum.... l-am prins!


    Niciun episod din InstaMania fara o Romania magica! Sau cel putin asta mi-a propus. Mi-e groaza pentru ca iarna bate la usa si zau ca n-am pofta de hibernare...


     Imi plac plimbarile printre frunze ruginii...
    

    Am descoperit niste cereale delicioase marca LIDL. Le consum cu banane, goji si orice mai gasesc prin casa. Yumm!


    Si am reluat sesiunile de jogging pentru a nu ne pierde conditia fizica. Momentan reusim sa ne mobilizam doar o singura data pe saptamana dar sper sa ajungem la performanta de trei vizite in parc. Daca nu, macar doua...



     Atentiune, atentiune! Au aparut editiile limitate Glade. Momentan am inhatat Velvet Tea Party dar am in plan si sortimentul cu miere si ciocolata. Lumanaroholita e o boala destul de grava!


    Daca nu plecam hai-hui, in weekend ne rasfatam. O lectura interesanta si un chec apetisant (in ultima perioada folosesc reteta postata de Aurora Toma pentru ca e yummy si timpul record in care preparatul e pregatit pentru vizita in cuptor ma incanta).


     El ma rasfata cu bruschete pentru ca stie ca le ador.


     Inchei cu un nou cadru de toamna. Ce frumoasa e (toamna, bineinteles)!


    Sper ca postarea mea a reusit sa va destinda si in cazul in care doriti sa vedeti mai multe aventuri, ne vedem pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

    Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like