InstaMania #45

luni, noiembrie 23, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Sau, as putea sa incep cu Ehei, dragele babei, au mai trecut inca doua saptamani.... Nebunia sarbatorilor incepe sa isi intre in drepturi, lumea e din ce in ce mai agitata iar eterna concluzie cum ca timpul zboara fara mila ramane neschimbata.
     Nu stiu cand si unde au fugit ultimele zile, am incercat sa le surprind in cateva imagini care sper sa va placa si cu care sa va delectati in acest nou inceput de saptamana.


   Toamna in Sibiu e fenomenala. Nu cred ca ati putea sa ma contraziceti.


    Incercam sa ne pastram ritualul de alergare dar nu reusim intotdeauna. Saptamana care tocmai s-a incheit a fost bifata cu pas. Nu stiu cand au trecut zilele...


    Cerealele Lion, o noua pasiune pentru dimineti indulcite. Yumm!


    De fiecare data cand intru in LIDL nu pot sa rezist in fata tentatiilor. Cremele delicioase sunt in topul preferintelor mele si zau ca as pleca acasa cu un raft intreg. Yumm!


    Hoinari de weekend...


    Romania magica dintr-o locatie frumoasa foc. In curand un nou episod din Poftiti la...


    Recompensa de dupa...


    O lectura buna, un mic rasfat si relaxare. Da, e clar! E duminica!


    Un nou proiect Made with love by mom. Materia prima a fost achizitionata, modelul a fost ales si abia astept sa vad rezultatul final.


    In ultima perioada ma delectez cu apusuri dar nu reusesc sa le surprind frumusetea. Pe acesta l-am prins la putin timp dupa ce flacarile cerului au inceput sa stinga.


    Daca tot vorbeam de LIDL...


    Ieri am fost la cinema. Ultima parte din Jocurile foamei trebuia bifata.
    A fost pentru prima data cand am vazut sala cinematografului plina si cand am primit bilete cu locuri. Wow! Doua premiere.
    Acum, cateva cuvinte despre pelicula. Sincera sa fiu, de la ultima parte nu aveam asteptari prea mari deoarece, dupa cum spuneam si in alte postari, cartea a 3-a mi s-a parut destul de plictisitoare (ca si cum ar fi fost scrisa de altcineva). Dupa ce am vizionat filmul pot sa spun ca mai mult de atat nu puteau sa scoata. Oricum mi-a placut foarte mult modul in care a fost realizat, tanjeam dupa un film 3D si acesta a fost bunicel si da, sunt de parere ca merita.
    Marius, care nu a citit cartile a spus ca a fost mediocru, ca in anumite parti actiunea i s-a parut taraganata. Raspunsul meu a fost: Bine ca n-ai citit cartea!
    Sambata am auzit o recenzie la adresa acestui film pe Europa FM si daca la momentul respectiv nenica mi s-a parut un pic cam intepator, acum ii dau dreptate.
    Daca esti un fan al seriei o sa-ti placa daca nu... reorienteaza-te.


    Si gata, s-a terminat si InstaMania!
    Sper ca v-a placut si episodul de astazi si in cazul in care doriti sa va delactati cu mai multe fotografii, ne vedem pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup si va multumesc pentru fiecare apreciere!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like