NOTD: Stripes

marți, noiembrie 24, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Vai ce dor mi-a fost de niste dugunte!
    Intr-o zi cu soare, stateam si ma uitam in coltisorul cu oje. Ce sa aleg? Cum sa ma mai joc? Mi-era pofta de o manichiura cu oje mate asa ca ideea mi-a venit instant. Fac o marinareasca!
    Pentru postarea de astazi am ales banda subtire pentru nail art, care a avut grija de nervii mei (not), iar combinatia pe care am ales-o mi se pare destul de simpatica si zau ca-mi place!
    Bine, pe alocuri banda mi-a jucat feste iar manichiura nu e chiar impecabila dar pentru dezmortire si provocarea dexteritatii, a fost un exercitiu destul de bun.





Am folosit:
- Astor Quick & Shine no. 105;
- Laura Clauvi - no. 04;
- Top coat matifiant - Farmasi.


    Ce parere aveti despre marinareasca mea?
    Nu-i asa ca e simpatica?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like