OOTD: Furios si rosu

miercuri, noiembrie 25, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In momentul in care am vazut aceasta rochie mi-am spus ca se va incadra perfect intr-un peisaj de toamna, romantic, in care o vesela domnita poarta o rosie rochita (bine... aproape rosie...). Dar cum socoteala de la targ nu se potriveste cu cea de acasa a trebuit sa merg pe motto-ul "ce sa faci cand n-ai ce face?".
    N-am fost prea coerenta, nu-i asa?
    Atunci, stati sa va explic mai pe indelete.
    Imi doream o rochie mai eleganta, deosebita iar cea despre care v-am vorbit mai sus parea sa fie varianta perfecta. Un rosu burgund, un croi pe alocuri indraznet, o idee care mi-a starnit interesul. M-am uitat la tabelul de marimi si desi am mai patit-o in trecut cu o rochie, mi-am luat inima-n dinti si am ales marimea M. Nu doream ca din greseala sa nimeresc vreo rochie liliputana care sa nu intre pe mine. Ei bine, supriza cea mare a venit in momentul in care am primit coletul. Am vazut rochia si mi s-a parut putin cam mare. Marimea nu era specificata pe eticheta asa ca mi-am spus ca greseala mi-a apartinut. Am probat-o, am constatat ca puteam sa inot in orice stil posibil dar n-am vrut sa o las nefotografiata.
    Si-atunci rosie de furie, din tinuta boema si romantica m-am reprofilat pe o tinuta furioasa si rosie. Pantofii eleganti au fost inlocuiti cu eternii mei bocanci iar jacheta din piele a fost mai mult decat binevenita. Ma intelegeti acum, nu-i asa?
    Trebuie sa recunosc ca rezultatul m-a uimit si combinatia mi-a placut la nebunie. Concluzia mea, vorba din batrani: In tot raul si un bine!



    Tot ce ramane e sa gasesc o croitoreasa buna care sa reuseasca sa imi stramteze rochia pentru a putea sa o port si in varianta initiala. 
    Ca o mica paranteza, doresc sa va spun ca in realitate nuanta rochiei este combinatie intre nuanta pe care am surprins-o in poze si cea de pe site, adica are o nuanta de visiniu, nu e transparenta iar materialul e destul de rezistent (avand in vedere conditiile in care a fost purtata).





    Am purtat:
    Rochie - aici;
    Jacheta - Zara- via. Kurtamnn;
    Dresuri - random;
    Bocanci - Miniprix.


    Si-am incalecat pe-o sa si v-am impartasit peripetia mea!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like