OOTD: Golden hour

marți, noiembrie 10, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Daca exista vreo perioada a zilei pe care o vanez in momentul in care doresc sa fotografiez o tinuta (si nu numai) atunci aceea este golden hour. Momentul acela in care soarele incepe sa isi piarda din intensitate, se apropie de apus iar lumina sa este atat de calda incat ofera un strop de magie fiecarui cadru. Aceste momente sunt destul de greu de (sur)prins pentru ca fie esti in locul potrivit, la momentul potrivit, fie trebuie sa astepti ca momentul potrivit sa apara. Nu trebuie sa astepti prea mult deoarece pe cat de greu e de prins, pe-atat de repede dispare asa ca, in momentul in care iti dai seama ca soarele devine bland si prietenos, e momentul sa actionezi.
     Vara lumina sa te desfata seara in  jurul orei 19:30 dar in noiembrie ajungi sa te bucuri de razele frumoase in jurul orei 16:00. Ce diferenta! 
    In acest weekend am avut noroc si m-am incadrat in categoria persoanelor care ajung in locatia stabilita fix in momentul sau de glorie. N-am pierdut vremea, am ales doar locul perfect si am reusit sa-i surprindem frumusetea.



    Am optat pentru ceva simplu si comod pentru ca adesea renunt la tinutele "pompoase" pentru a ma putea simti in largul meu. Un pardesiu (nu pot sa-l numesc palton deoarece este destul de subtire si poate fi purtat doar toamna) lejer, o perche de jenasi si incaltamite fara toc. Da, asa mai merge! Ma regasesc.
 

    Nu puteam sa ratez ocazia asa ca a trebuit sa imortalizez si un cadru printre frunze ruginii.




Am purtat:
Pardesiu - aici;
Pantaloni PULL AND BEAR - aici;
Pulover - Aupie (old);
Esarfa -  Random;
Palarie - Yesfor;
Balerini - Poema.


      Toamna, culori asortate si cadre aurii. Ce ai putea sa mai doresti?
    Sper ca v-a placut postarea de azi si sunt curioasa daca si voi sunteti fane golden hour, daca va place la fel de mult si subsemnatei.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like