Recenzie de film: Podul spionilor

duminică, noiembrie 29, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,

    Stiti ca-mi plac filmele bune si de fiecare data cand vizionez unul nu ezit sa va povestesc cate ceva despre el si aici, pe blog.
    Joia asteptam cu nerabdare sa se afiseze programul filmelor care ruleaza la noi in batatura si uneori titlurile nu-mi spun nimic. Totusi, Marius nu se lasa si cauta si cate un trailer, o recenzie si mai face si cate o descoperire.
    In aceasta categorie se incadreaza si Podul spionilor, un titlu care mie nu mi-a spus nimic si care lui i-a trezit interesul.
    Cand am auzit numele filmului mi-am spus ca-i un film de actiune, actual, cu spioni. Cand mi-a mai spus ca e cu Tom Hanks am refuzat categoric (nu stiu de ce nu ma incanta acest actor... imi cer scuze in avans, n-o sa se mai intample!). Apoi, a introdus in ecuatie si cuvantul avocat si am inceput sa ma razgandesc.
    Bine, hai sa mergem!

Sursa
    Cel mai important aspect pe care a omis sa mi-l mentioneze a fost anul in care se desfasoara actiunea acestui film 1957, in perioada Razboiului Rece si prezinta cel mai celebru schimb de prizonieri de pe podul Glienicke si la punctul de control Charlie din Berlin. Asa da!
    Filmul incepe in forta si te tine in suspans pe toata durata sa (de aproximativ 2.15h).
    Tom Hanks joaca rolul unui avocat inteligent, plin de sarm si ingeniozitate din Brooklin, James Donovan care este nevoit sa il apere pe spionul rus Rudolf Abel (interpretat impecabil de Mark Rylance, un actor de care nu mai auzisem pana acum dar ale carui filme le voi cauta in cel mai scurt timp).
    Actiunea filmului se desfasoara pe doua planuri, unul in care Donovan incearca sa construiasca o aparare cat mai buna si este impiedicat de toate persoanele care considera acest lucru un afront la adresa SUA, pe plan secund, actiunea de spionaj pe care o pregateste si desfasoara SUA.
    Desi ar fi putut fi un film extrem de serios si incrancenat, acesta este presarat cu replici extrem de amuzante si inteligente, lucru care il face diferit de toate filmele pe care le-am vizionat pana acum.
    Schimbul de replici memorabil dintre Donovan si Abel, ar trebui sa faca parte din motto-urile de viata ale multora dintre noi:
    - Tu nu-ti faci griji niciodata?
   - M-ar ajuta cu ceva?
    Mi se pare genial!
    Nu stiu daca am reusit sa va starnesc curiozitatea vis a vis de acesta pelicula si sincera sa fiu nu as dori sa dezvalui mai mult pentru ca, la fel ca de fiecare data cand va prezint actiunea unui film sau a unei carti, nu doresc sa-i stirbesc din frumusete.
    Oricum, daca doriti sa vedeti un film in care subiectul principal sa fie integritatea, moralitatea si taria de caracter a unei persoane, vi-l recomand! Este un film de nota zece si acum, ca l-am vazut si mi-a placut atat de mult, doresc sa citesc si cartea care a stat la baza acestuia, evident.
    
Vizionare placuta!
Kiss Kiss Dee


You Might Also Like