Vinerea imbulinata #71

vineri, noiembrie 20, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Vineri deja? Imbulinare? Da, da!
     Pentru episodul de astazi am ales sa folosesc turcoaz pentru ca iubesc aceasta nuanta si mi-era tare dor de o manichiura in care sa port frumosul Flormar no. 429.
   Am ales nuanta de baza si apoi am inceput sa ma gandesc cu ce as putea sa o asortez. Ideile mi-au venit pe parcurs deoarece initial optasem pentru o sumedenie de buline de diverse dimensiuni dar apoi mi-am dat seama ca mai folosisem acest model de mai multe ori. apoi m-am gandit sa folosesc buline suprapuse si intr-un final am ajuns la modelul pe care l-am aplicat. Buline in buline.
    Cum am facut asta? Foarte simplu! Am aplicat frumos bulinute de dimensiuni mai mari si dupa aceea cu un instrument de punctare care avea o dimensiune mai mica, am aplicat un nou rand de buline. 
    Mi-a placut aceasta joaca si nu exclud o noua imbulinare de acest gen intr-un vitor destul de apropiat.






    Ce parere aveti despre mica mea aventura pe taramul bulinelor vesele?
   Ati purta o manichiura de acest gen?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like