5 nuante pentru sezonul rece

marți, decembrie 15, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Momentul mult asteptat a sosit iar inculpatele vor fi expuse in fata voastra, a cititoarelor.
    Chiar daca toata lumea se axeaza pe nuante rosiatice in acesta perioada, eu am ales sa va prezint cele cinci nuante pe care le port cu drag si spor de cand a inceput sezonul rece si pe care le voi purta in continuare cu multa placere.


    Am ales atat nuante lucioase cat si mate, iar doua dintre lacurile de unghii care se afla alaturi de mine sunt texturate. Le iubesc in egala masura asa ca ordinea in care le voi prezenta e aleatorie. 
    Mat? Albastru mat? Laura Clauvi - desigur! Unul dintre preferatele mele este numarul 04, pe care vi l-am prezentat aici si pe care il port foarte, foarte des.
    Unul dintre cei  mai noi membri ai familiei este Chanel - Mysterious, care are o nuanta superba de care nu ma mai pot satura. V-am vorbit despre el aici si zau ca mi-a fost greu sa-l sterg de pe unghii si sa aplic altceva.
     O nuanta blanda, la care apelez adesea e Cinna man of my dreams, care a facut parte dintr-o edtie limitata de la Nicole by OPI. Mi-e tare draga, are valoare sentimentala si vam vorbit despre ea in acest articol.
    Daca tot vorbim de texturate, cred ca pot sa va spun ca si Gummy Grape by Sally Hansen face parte din preferatele mele. A fost vedeta acestui articol si mi-e tare draga!
    In momentul in care mi-e pofta de o manichiura cuminte, aleg Loving by Jeesica. Un roz pudrat, inocent care ramane pe unghii pentru muuult timp. V-am povesti despre el aici.
    

    Acestea au fost cele cinci inculpate care se lupta pentru a ocupa un loc fruntas in sufletaul meu si care se afla pe "picior de egalitate".
    Voi ce nuante alegeti in sezonul rece?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like