Farmona, cadouri inspirate pentru sarbatori pline de zambete

marți, decembrie 08, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi doresc sa va povestesc cate ceva despre produsele pe care le-am testat in ultima perioada, produse care m-au cucerit din prima clipa. Este vorba despre produsele Farmona.
    Cine e Farmona? Nu va faceti probleme, nici eu n-am stiut dar m-am informat si acum pot sa elucidez misterul: Farmona este o companie distribuitoare de produse cosmetice naturale care isi are originile in orasul polonez Cracovia. Sunt prezenti pe piata din Romania de doi ani (pacat ca n-am auzit mai devreme de ei), au un magazin propriu in Iulius Mall Suceava dar produsele lor pot fi gasite si in magazine ale partenerilor din  Bucuresti, Bacau, Iasi, Suceava, Botosani, Neamt cat si online, in magazinul virtual farmona.ro.
     In momentul in care am fost contactata si mi s-a propus o colaborare nu stiam cine sunt si cu se "mananca" dar dupa ce m-am informat si am vizitat si magazinul online, am acceptat fara sa sta pe ganduri.
    Avand in vedere faptul ca sarbatorile bat la usa, cadoul meu a venit mai repede sub forma unui pachet cadou Tutti Frutti cu aroma de mure si zmeura. Cum sa-i rezist dupa ce am trambitat sus si tare ca aceastea sunt aromele care mi-au inseninat zilele in 2015?
    Curierul a ajuns la mine intr-o seara si zau ca am fost tare trista deoarece trebuia sa ma abtin de la a-mi manifesta curiozitatea vis-a-vis de proprietatile lor pana nu reusesc sa le fotografiez. A doua zi, le-am fotografiat si apoi am putut sa ma rasfat.



    In pachetul cadou am descoperit un unt de corp de 275 ml (yay!), un gel de dus de 500ml si un scrub de 100 ml, toate avand o aroma imbietoare.



    Primul produs atacat a fost untul de corp, deoarece eram foarte curioasa de consistenta sa si... pot sa spun ca m-a impresionat in cel mai placut mod. 
    In primul rand, produsul este sigilat cu o folie din staniol care pe langa faptul ca iti starneste si mai mult curiozitatea te face sa te bucuri ca nimeni nu ti-a luat-o inainte iar tu esti singura persoana care poate sa ii desluseasca misterele.



    Dupa ce am ridicat folia am descoperit minunea. Zau ca acesta este ce mai consistent unt de corp pe care l-am vazut pana acum. O aroma placuta m-a invaluit in momentul in care am aplicat o mica, cantitate pe maini, apoi am observat ca se absoarbe rapid si pielea ramane fina si catifelata. Ulterior, l-am folosit si dupa dus iar reactiile au fost identice.
   Da, imi place! Da, sunt foarte multumita.



    Repejor, am testat si gelul de dus care pe langa faptul ca are o culoare albastruie extrem de simpatica, este si foarte consistent. Spuma sa te invaluie alaturi de o aroma placuta iar pielea este rasfatata din toate punctele de vedere.



    Ultimul pe lista mea a fost scrubul. In momentul in care l-am fotografiat nu mi s-a parut ca particulele sale ar fi demne de luat in seama dar, cand l-am testat am simtit pe pielea mea (atat la propriu cat si la figurat) ce inseamna un scrub adevarat.
    Particulele sale, care nu sunt atat de evidente in fotografii, sunt atat de exfoliante incat dupa un rasfat de acest gen nu ai cum sa nu exclami: Da, asta-i adevarata exfoliere!



    Nu am mai avut de foarte mult timp un scrub care sa fie atat de eficient si ma bucur ca am avut ocazia sa il testez. Ca o mica paranteza, tot pe site am vazut ca au o multime de scruburi si zau ca wishlist-ul meu s-a extins tare, tare mult!
    In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez aceste produse, care m-au cucerit si m-au rasfatat fara drept de apel. Nu am nicio obiectie la adresa lor si in cazul in care va tenteaza, la sectiunea pachete cadou puteti sa descoperiti o multime de produse la preturi promotionale cu arome dementiale. Va spun eu ca merita fiecare leut. Din partea mea primesc un mare DA, vi le recomand cu drag si zau ca as fi incantata daca sub bradut as mai gasi macar un pachetel de acest gen (oricum din ianuarie voi incepe un Project Pan asa ca acum imi permit sa profit).
   
Kiss Kiss Dee

You Might Also Like