Minunea de la Sally Hansen

joi, decembrie 17, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi doresc sa va prezint un produs din categoria "Daca iti iubesti cuticulele trebuie sa il ai!". Multumesc Deena!
    Chiar daca Mosul m-a vizitat mai repede si imi propusesem sa stau cuminte pana in Ajun, moment in care sa atac cadourile, nu am resuit sa ma abtin si am inceput toate produsele pe care mi le-a adus. O fi bine? O fi rau? Nici eu nu mai stiu ce sa cred.
    Cert e ca am descoperit un produs SENZATIONAL care m-a cucerit de la prima aplicare.
    Chiar daca nu am probleme cu cuticule neascultatoare, in ultima perioada n-am mai avut timp de hidratare, asa ca au inceput sa aiba un aspect putin mai rebel. Desi in fiecare seara imi propuneam sa folosesc un ulei care sa le ofere hranirea de care aveau atata nevoie reuseam prin a aplica crema de maini si apoi adormeam instant. 
    Totusi, sambata am atacat crema pentru indepartarea cuticulelor si balsam hidratant Sally Hansen si am testat-o. Pe langa faptul ca are un design foarte atractiv care ma duce cu ganul la bomboanele de Craciun, aceasta are un efect de nota 10.


Descriere oficiala:
Formula 2 in 1 cu ceai alb si castraveti, inmoaie si elimina rapid excesul de cuticule in timp ce hidrateaza unghiile si pielea.
Rezultatul? Cuticule mai frumoase, mai sanatoase, mai hidratate care arata cu 80% mai netede.



 Da, da si da! Sunt de acord cu toate afirmatiile de mai sus!
Am aplicat la baza unghiei o cantitate mica din produs si l-am lasat sa ationeze aproximativ 5 minute dupa care l-am masat pana la absorbtie. Sa va mai spun ca n-am mai avut nevoie de betisoare din bambus sau alte accesorii?
Da, va spun. Cuticulele au fost imblanzite si dresate, s-au retras la locul lor iar manichiura mea a avut un aspect de zile mari.
Daca ati trecut cumva pe strada pe langa o persoana care isi admira neincetat unghiile/cuticulele sa stiti ca eu eram aceea.
Hidratarea s-a mentinut vreo trei zile (nu port manusi cu degete si acest "obicei" afecteaza aspectul cuticulelor in aceasta perioada) si apoi am repetat procesul.


    In concluzie, ma bucur ca am descoperit acest produs, sunt foarte multumita de proprietatile sale si nu voi renunta la el decat in momentul in care voi termina si ultimul strop din cutiuta. Primeste un mare DA din partea mea si vi-l recomand cu drag.
    Voi l-ati folosit?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like