Spiridusii l-au tradat pe Mos Craciun (editia 2015)!

sâmbătă, decembrie 12, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca obiceiul nostru a devenit traditie pentru ca de 3 ani, eu si Deena evitam agitatia pe creata de deschiderea Sibiu Lights and More si ne retragem intr-un loc frumos, la liniste, acompaniate de cate o ciocolata calda si ne bucuram de surprizele pe care spiridusii le sustrag din sacul Mosului.
    Nici acest an nu a facut exceptie, desi era cat pe ce sa ratam evenimentul deoarece sunt extrem de ocupata/streesata/agitata/obosita/numaistiupecelumetraiesc dar pana la urma am reusit sa ma mobilizez si la ora stabilita ne-am intalnit si am bifat evenimentul asa cum stim noi mai bine.


    Si in acest an, spiridusii au fost foarte ghidusi si au ales lucruri deosebite, care m-au bucurat enorm.
    Sunteti curioase care au fost surprizele? Poftiti, va rog!

    - Ca tot vorbeam de traditii, cred ca Oreo cu invelisul sau de ciocolata alba este unul dintre cele mai apreciate daruri, daca nu chiar cel mai apreciat. Hmm... mi-e greu sa ma decid.
    - Si lumanaroholita mea a fost hranita cu o aroma care se incadreaza perfect in peisaj.


    - Spiridusii au avut la randul lor ajutoare asa ca mama Deenei si Katia ne-au pregatit turta dulce. De ce vorbesc la plural? Deoarece omuletul din turta dulce a fost trimis de Katia cu dedicatie speciala: Pentru Marius, sa nu cumva sa-l mananci tu! Da, renumele meu de dependenta de dulciuri depaseste orice imaginatie.
    - Tot mama/bunica mi-a trimis si un borcan cu dulceata de portocale care are o aroma DIVINA! Va multumesc!


    - Produsele de la Ziaja, m-au facut sa zambesc deoarece le aveam pe wishlist de ceva vreme. Acum pot sa stau linistita.
    - Nu in ultimul rand, balsamul pentru cuticule de la Sally Hansen m-a surprins si abia astept sa il pun la treaba.


    Ca in fiecare an ma declar incantata de tot ce am primit si doresc sa multumesc din nou echipei Deena & Co pentru toate aceste bunatati!


     
    Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like