Accesorii pentru unghii? Da, va rog!

marți, ianuarie 12, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca manichiurile ocupa un loc special in sufletul meu. Ma bucur enorm cand vad ca si voi le apreciati la fel de mult ca si mine, dovezile fiind statisticile care sar pana la cer in momentul in care postez cate un articol din categoria Nails. Daca stau bine sa ma gandesc la un moment dat cochetam cu ideea unui blog dedicat exclusiv manichiurilor dar, n-am putut. Blogul meu e o alaturare de lucruri frumoase, un amalgam de subiecte si asa o sa ramana mereu.
    Dar, sa revenim la subiectul articolului de astazi. Pentru ca accesoriile care ne ajuta sa avem unghii frumoase sunt sub lumina reflectoarelor.


    De fiecare data cand le vad, imi spun ca le vreau. Cat mai multe, cat mai diversificate care sa ma ajute sa ajung la rezultate care sa ma multumesca intr-un timp cat mai scurt.
   Chiar daca nu am vizitat site-uri din Romanica noastra cea frumoasa, destinate acestor produse in moemntul in care am intrat pe Aoro, la sectiunea accesorii pentru unghii am simtit ca pasesc in Narnia. Am descoperit o multime de sortimente care mi-au facut cu ochiul si pe care doresc sa vi le prezint si voua.
    Burete pentru unghii? Yes! Mi-a ataras atentia de la primul click. Vazusem produse de acest gen si pe alte site-uri in urma cu ceva vreme dar uitasem de existenta lor. 



    Da, cred ca m-ar ajuta la conceperea unor manichiuri precum Summer Vibe. V-o mai amintiti?


        Sabloanele pentru manichiura frantuzeasca. Stiti de cand ma pregatesc sa imi achizitionez un set? De foarte, foarte mult timp. Si nu, nu pentru manichiura frantuzeasca (v-am mai spus ca din pacate nu mai sunt fana a acestui tip de manichiuri) ci pentru half moon. Un set de  la Missha contine 43 bucati si costa doar 6 lei. Eu sunt de parere ca merita. 



    Mi-e dor de o manichiura iar benzile de acest gen m-ar ajuta sa o concep in doi timpi si trei miscari.



     Sprayul special pentru uscarea lacului de unghii. Eu l-am adaugat pe wishlist deoarece chiar ieri m-am chinuit sa obtin o manichiura care sa ma multumeasca si dupa 30 minute, cand am dorit sa iau ceva din frigider, am reusit sa-mi fac praf o unghie. Si nimic nu e mai enervant, credeti-ma pe cuvant! 
    Cel de la Artdeco mi s-a parut interesant, are 100 ml si mi-a starnit curiozitatea deoarece pana acum nu am incercat niciun produs care sa apartina acestui brand.




    Inchei cu niste produse pe care le consider indispensabile: betisoare pentru cuticule. Mi se par mana cereasca pentru noi, cele care avem grija de aspectul mainilor si al manichiurilor noastre. Un set de 10 betisoare costa doar 13 lei, asa ca da se afla pe lista mea!




    Acestea sunt produsele care mi-au atras atentia si pe care consider ca merita sa le bifez intr-un viitor apropiat. Imi place sa folosesc accesoriile pentru unghii si sper ca acest articol sa va inspire si pe voi.
    Acum, sunt foarte curioasa daca listele noastre coincid sau daca aveti vreun produs minune pe care ati vrea sa mi-l dezvaluiti. Astept cu interes comentariile voastre.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like