NOTD: Hearts

vineri, ianuarie 08, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint manichiura cu care am intampinat anul 2016. 
    Am declarat in cel mai cinstit si onest mod ca indragesc placuta BP-L013 de pe Born Pretty Store, iar in momentul in care am postat prima manichiura conceputa cu ajutorul sau, Ana, una dintre simpaticele mele cititoare mi-a spus ca asteapta sa vada o manichiura cu inimioare.
    Si de-atunci m-am tot gandit la o sumedenie de combinatii. Pana la urma am optat tot pentru doua unghii accent si niste nuante perfecte pentru acest sezon.
    V-am facut curioase? Sper sa va placa manichiura mea pentru ca va spun sincer ca mie mi-e tare draga.





    Deci? Ce parere aveti?
    Nu-i asa ca sunt dragute?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like