NOTD: Spring-ish

marți, ianuarie 19, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am facut-o si pe asta! O manichiura conceputa cu nuante fresh-fresh-fresh!
    Acum, ca a venit iarna si toata lumea scoate la inaintare nuantele care se poarta in acest sezon eu... am scos artileria de primavara. Ciudata mai sunt si eu!
    Mi-era pofta de putina veselie asa ca zau ca n-am putut sa ma abtin.
    De aceasta data inspiratia a venit de la mama Deenei care de fiecare data cand gaseste cate un tutorial interesant mi-l trimite si mie si, de fiecare imi spun ca trebuie sa incerc si eu tehnica respectiva. In momentul in care am vazut tutorialul care sta la baza manichiurii de azi (click aici) mi-am spus ca n-o sa mai aman si o sa incerc si eu sa-mi colorez unghiutele folosind tehnica amestecarii nuantelor cu ajutorul celofanului si asa am facut!
    Ce am reusit sa concep? O manichiura care mie mi-a placut la nebunie!






    Ca o mica paranteza, tehnica e foarte usoara si cea mai costisitoare etapa(din punct de vedere al timpului) este cea de curatare a cuticuleor. Eu nu le-am protejat cu nimic asa ca am avut ceva de munca cu ele. Altfel, nota 10! Un efect deosebit, o manichiura rapida si vesela. 
    Voi ce parere aveti despre manichiurile de acest gen? Va plac sau vi se par prea incarcate?

Kiss Kiss Dee

    

You Might Also Like