Recenzie: Anul in care te-am intalnit - Cecelia Ahern

sâmbătă, ianuarie 09, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A trecut un an de cand nu v-am povestit cate ceva despre cartile pe care le-am devorat in ultima perioada.
    Ei bine, astazi m-am mobilizat si am decis sa va vorbesc despre ultima carte a Ceceliei Ahern, Anul in care te-am intalnit.
    Stiu ca stiti ca este una dintre autoarele mele preferate, i-am citit toate cartile si am facut chiar si un top al preferintelor, pe care urmeaza sa il updatez si am asteptat cu sufletul la gura lansarea acestei carti in Romania deoarece eram foarte curioasa de noile aventuri spre care se va indrepta atentia Ceceliei.
    In momentul in care am vazut-o pe raftul librariei online pe care o vizitez cu frecventa unui maniac, am spus ca trebuie sa o am. Si asa a fost!


    Trebuie sa va spun din start ca observ ca stilul sau s-a schimbat in ultima perioada (sau poate al meu s-a schimbat...hm...) si mi se pare ca se straduieste prea mult. Stiti cum e cand te straduiesti prea mult, nu? Nu reusesti sa transmiti totul natural, cursiv. Asta am simtit eu inca de la primele randuri ale acestei lecturi.
    Cartea se doreste a fi una motivationala, descrie viata unor irlandezi care din diverse motive nu au un loc de munca (sau sunt intr-un concediu prelungit) si care incearca sa regaseasca esenta vietii, doresc sa-si gaseasca o ocupatie constructiva.
    Fiecare personaj in parte are propriile probleme, pe care le gestioneaza diferit si pe parcursul paginilor sale ne putem delecta cu diverse situatii mai mult sau mai putin amuzante. 
    Personajul principal, Jasmine a fost concediata deoarece ca fondatoare a unei companii nu a reusit sa ajunga la un acord cu partenerul sau. Ea dorea sa vanda compania, el dorea sa o dezvolte si asa, a ajuns sa fie lasata pe banca de rezerve pe perioada unui an, deoarece contractul sau nu putea fi reziliat mai devreme. Si-asa incepe povestea noastra.
   Ea e plictisita (si singura, bineinteles) isi cauta o ocupatie constructiva deoarece ii e teama ca anul pe care il are in fata sa nu ii distruga pofta de viata, de cautare a unor noi idei. 
    Trebuie sa va spun ca partea pe care am gasit-o motivationala printre randurile acestei carti nu a fost cea care face referire la personajul principal ci la Heather, sora ei. Da, acesta a fost personajul care m-a facut sa nu abandonez aceasta carte.
    Fiind bolnava de sindromul Down, Heather ne da o lectie de viata, ne face sa apreciem ceea ce avem si ne arata ca si cei care au aceasta boala stiu sa se bucure din plin de o viata activa. Pe mine ea m-a inspirat!
    O sa trec peste partile cliseistice si o sa va mai impartasesc ceva. Da, si Jasmine o sa-si gaseasca jumatatea si ma bucur ca Cecelia a decis ca cel pe care l-a intalnit, cel la care facea referire in titlul acestei carti sa nu fie si partenerul sau. Asta mi s-a parut mai desoebit. Ambele personaje au vieti personale care se intersecteaza dar doar pentru ca pana la sfarsit sa ajunga la happy end-uri paralele. Ma bucur.
     Marie Claire descrie aceasta carte ca o drama romantica in care predomina umorul. Eu, sunt de acord cu prima parte a acestei afirmatii dar sunt subiectiva deoarece am citit toate cartile Ceceliei si imi aduc aminte de altele cu adevarat amuzante.
    Daca v-am starnit curiozitatea sau confuzia prin intermediul acestor randuri si daca vreti sa va convingeti daca am fost sau nu coerenta, doresc sa va spun ca puteti gasi aceasta carte aici la un pret de 52.71 lei.
    Dupa parerea mea, da sunt subliniez din nou faptul ca sunt subiectiva, cea mai buna carte a Ceceliei este Cadoul, mi se pare cu adevarat motivationala, te inspira, te pe pe ganduri si te face sa te gandesti la actiunile tale.
    Voi ati citit cartile Ceceliei? Ce parere aveti despre ele? 
     Care e preferata voastra?

Kiss Kiss Dee
     
     

You Might Also Like