Surpriza de la Loncolor

joi, ianuarie 14, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,
  
    Intr-o dimineata a saptamanii trecute am fost surprinsa in cel mai placut mod, propunandu-mi-se sa testez cateva produse din gama Loncolor Natura.
   Stiti deja ca din momentul in care am descoperit produsele Loncolor Trendy Colors nu mai pot sa ma despart de ele asa ca, convinsa fiind de calitatea acestor produse,am raspuns provocarii de a testa si alte produse din gama Loncolor.
    Ieri, dupa cateva peripetii alaturi de firma de curierat (noroc ca am fost intr-o pasa buna si noroc ca am dat de niste angajati de nota 10 care inceraca sa descurce itele sistemului) am pus gheruta pe coletul pe care-l asteptam cu sufletul la gura.



   Ce se gasea in interiorul cutiei misterioase? Nu mai prelungesc suspansul, priviti!




- Pentru un par frumos si ingrijit masca pentru ingrijirea parului, crema pentru ingrijirea parului si uleiul pentru par Loncolor Natura.  Nu pot sa va spun decat ca modul de ambalare arata excelent si astazi o sa incep testarea. Sunt atat de entuziasmata incat le-as incepe pe toate in acelasi timp.



- Si cum pasiunea mea pentru Loncolor Trendy nu a trecut neobservata, am avut posibilitatea sa-mi aleg si o vopsea semipermanenta. Am ales nuanta.... bum, bum, bum (batati de tobe pe fundal) ... N1. Da! In curand o sa ma vedeti bruneta! Trebuie sa recunosc ca am emotii dar, abia astept! 
- Fundalul pe care l-am folosit este un tricou inscriptionat cu brandul si deviza Loncolor care ma astepta cumintel in cutia cu minuni.

    Acestea au fost sugubetele care se aflau in colet si zau ca mi-ar placea sa stiu care daca exista vreun produs care sa v-a trezit curiozitatea. 
    Cu ce sa incep? Despre ce produs ati dori sa va povestesc?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like