Vinerea imbulinata #75

vineri, ianuarie 29, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Vineri, vineri, vineri! La, la , la, laaa!
     Nu puteam sa incep aceasta postare decat intr-un ritm voios!
     Pe langa bucuria pe care ziua de vineri o aduce cu ea de fiecare data, astazi ne inveselim si cu niste bulinute. 
    Mi-a fost pofta de albastru asa ca mi-am spus ca acum e momentul potrivit sa scot de la naftalina frumusetea de albastru royal de la Golden Rose si sa o pun la treaba. Am optat si pentru doua unghii accent in nuanta norilor care au fost destul de prezenti prin zona in ultima perioada iar pentru bulinute m-am mai jucat cu un bleu de la Rimmel si eternul meu negru de la Colorama. 
    Top coat-ul  3D Efect de la Farmec mi-a protejat unghiile si le-a oferit un aspect impecabil timp de 5 zile asa ca trebuie sa recunosc ca am fost foarte multumita de manichiura mea.






    Sper ca v-a placut manichiura mea si in cazul in care aveti idei,sau sugestii pentru noile episoade imbulinate abia astept sa mi le impartasiti.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like