Arome orientale pe wishlist-ul meu

duminică, februarie 28, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Daca tot e duminica si toata lumea isi propune sa se relaxeze eu va propun un rasfat olfactiv. Ce ziceti? Nu-i asa ca suna bine?
    In momentul in care am primit mailul cu informatii tentante si actualizate despre cremele de corp Tesori d’Oriente mi-am spus ca trebuie sa vi le impartasesc si voua.


    Da, pana acum aromele orientale erau ceva care ma atragea dar nu imi starneau curiozitatea vis-a-vis de radacinile lor. Ei bine, de cand am citit Vanatorii de zmeie (o carte extraordinara pe care v-o recomand si voua) interesul fata de aceasta zona mi-a fost atatat intr-un hal fara de hal.Ce poate sa-ti faca o carte, nu- asa? 
    Desi subiectul sau este destul dur, avand in vedere faptul ca vorbim despre o drama (de fapt sunt mai multe) tousi, prima parte a cartii, in care sunt descrise arome, peisaje si lucruri frumoase ma face sa privesc si dincolo de tragedii. Si daca ne gandim la zona respectiva, nu avem cum sa ignoram aromele de mosc, floare de lotus, izul lemnos dar si pe cel condimentat. Acestea sunt izurile in jurul carora imaginatia mea tese nenumarate povesti.
     Tesori D'Oriente vine in ajutorul nostru cu cinci creme aromate, menite sa ne relaxeze si sa ne ofere #esentastariidebine.

Crema de corp Tesori d’Oriente Floare de Lotus




    Inspirata de delicata floare de lotus, crema de corp este luminoasa si contine fragmente de ape albastre. Aceasta este intens aromata si imbraca simturile in note calde si lejere ce calatoresc peste mari si tari.

Crema de corp Tesori d’Oriente Aegyptus


    Creata in tara Cleopatrei, crema de corp Aegyptus lasa pielea impregnata cu parfum lemnos si condimente orientale. Aroma subtila dezvaluie crini albastri de Nil ce inglobeaza intreaga cultura a Egiptului.

Crema de corp Tesori d’Oriente Smirna (Mirra)


    Exotic si nisipiu, parfumul cremei de corp Mirra invaluie pielea in acorduri suave de smirna si sopteste povestile a o mie si una de nopti. Treptat, acesta dezvaluie relieful olfactiv al peninsulei Arabice, o aroma bogata, condimentata, usor rasinoasa.

Crema de corp Tesori d’Oriente Mosc Alb


    Crema de corp cu mosc alb mangaie pielea cu aroma ambrata si o acopera cu textura fina a mii de flori albe.

    Crema de corp Tesori d’Oriente Hammam


    Imbogatita cu iconicul ulei de argan, crema hraneste in profunzime pielea, hidratand-o, redandu-i elasticitatea si conferindu-i o finete incredibila. Aroma Marocului este transpusa in note de iasomie senzuala de Sambac, flori de portocal radiante si clementine.

    Trebuie sa recunosc ca si ambalajele lor contribuie la inclinarea balantei spre o achizitie imediata deoarece... of, nu mai trebuie sa spun nimic, cred ca si pe voi va tenteaza la fel de mult!

    Voi ati incercat aceste arome? Care este preferata voastra si care va tenteaza cel mai mult?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like