InstaMania #50

luni, februarie 01, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,

    A venit si luna februarie! Whoop, whoop!
    Inca putin si scapam de iarna! Whoop, whoop!
    Asta inseamna sa vezi jumatatea plina a paharului.
    Chiar daca vremea e mohorata, eu nu sunt trista deoarece ma gandesc ca nu peste mult timp o sa ne bucuram de temperaturi placute, copaci infloriti si iarba verde, verde. Ok, cred ca am exagerat putin cu cafeaua in aceasta dimineata dar, ati inteles ideea, nu? Vine primavara, in curand!
    Dar pana atunci, va invit la un nou episod din InstaMania, cel cu numarul 50. Daaaa, ce numar frumos!


    In aceasta perioada lecturile sunt la ordinea zilei asa ca, nicio seara nu se poate incheia fara a savura macar cateva pagini dintr-o carticica.


    Mancare nesanatoasa? Da, se mai intampla! Nu la fel de des ca in trecut dar... o data pe luna o mai comitem si noi. McChicken e preferatul nostru.


    Marea chinezareala a inceput. Va spun din start ca nu sunt fana a acestor produse, nu ma asteptam la foarte multe din partea lor dar... nu vad nicio diferenta intre acestea si rujurile Matte Me de la Sleek, fie-mi cu iertare. In cazul in care va intereseaza un review, promit sa ma mobilizez dar relatia mea cu rujurile lichide mate se incheie aici.


    Delicatesele din LIDL m-au prins in mrejele lor asa ca de aceasta data am testat untul de arahide. E tare yummy, credeti-ma pe cuvant!



    Pai se putea? Se putea sa mai treaca inca un weekend si sa nu vagabondam putin? Am iesit la plimbare, asa usor si am ajuns pana la telecabina de la Balea. Nu ne mai puteam opri, zau asa iar Romania magica a aparut fara sa mai fie nevoie sa insist prea mult.


    Duminicile sunt destinate rasfatului si uneori le dedic o singura marca. Duminica trecuta am avut program de MAYAM-izare cu argila, ulei de cocos si unt de cafea. Mmmm, ce bine a fost!


    Silueta se intretine cu praline! Deviza de weekend!


   Ne era dor de un film asa ca am cedat in fata insistentelor lui Marius (mare fan Di Caprio) si am mers la The Revelant. Dupa cum am spus pe fan page cat si pe Insta, daca mergeti, considerati-va prevenite: dupa umila-mi parere, nu merita. Nu mi s-a parut realist, nu m-a incantat si zau ca si eu as fi putut sa-i interpretez rolul de Oscar. Iertare pentru fani, din nou! Asta e parerea mea!


       Scurt si la obiect, o sesiune de alergare in ultima zi a saptamanii. Mi-e greu sa ma mobilizez dar intr-un final... reusesc!


    Smoothie, smoothie si iar smoothie! Imi plac la nebunie aceste delicatese si incerc toate combinatiile posibile si imposibile.


     Inchei si acest episod, multumindu-va pentru ca sunteti alaturi de mine si pe Instagram iar acum, bydeemakeup a depasit pragul de 1000 de prieteni. Yay!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like