InstaMania #52

luni, februarie 29, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Vine, vine primavara! Ma bucur enorm ca am razbit pana in ultima zi a lunii februarie si sunt convinsa ca de acum totul va deveni si mai frumos! Alungam iarna, intampinam Babele fioroase cu bratele deschise si apoi... totul devine mult mai frumos.
     Apropo? V-ati ales Baba? A mea a fost mereu in 3 martie asa ca feriti-va de furtuni cu soare! Ha, ha, ha!
    Gata, consumul de cofeina isi spune cuvantul si astazi asa ca incerc sa ma linistesc putin si sa va impartasesc cate ceva din activitatea intensa din ultimele doua saptamani. Din pacate nu am fost foarte activa pe cat mi-as fi dorit dar tot am reusit sa adun cateva fotografii pentru a incropi episodul de astazi. Nu e un episod demn de un beauty blogger ci un amalgam cu de toate pentru toti. Sper ca o sa fie pe placul vostru!


     Ca de obicei, incep cu frumosul Sibiu. Va place? Nu-i asa ca-i de poveste?



    Din categoria prajituri cu dragoste, sau dragoste pentru dulciuri su... orice doar dulce sa fie! Un Bolero delicios pentru cei care nu tin la dieta/silueta.


    V-am mai spus ca-mi plac pozele alb-negru? De fiecare data cand imi aleg fotografiile pentru postari incerc si filtrul alb-negru. Poza de mai jos mi s-a parut demna de o postare pe Instagram.


    Chiar daca nu erau in programul achizitiilor de weekend, i-am vazut, i-am probat si i-am luat. #decathlonmania 


    Si daca aveam bocanci noi, i-am scos la un test drive in Muntii Fagaras. 


    Un ceai aromat in varf de munte? Da, va rog!


     Romania magica la 1840m. Intreaga aventura... in curand pe micile ecrane!


    In ultima perioada as manca doar salate (si dulciuri, bineinteles). Nu stiu care e motivul, probabil pofta de primavara dar, e de bine.


    Jucariile de la BornPretty Store m-au facut sa chitai de bucurie si sa ard de nerabdare. Le-as testa pe toate in acelasi timp!



    Relaxare de weekend. 


    Multitasking in bucatarie? Se poate! O masca cu argila, o clatita cu dulceata aromata, reteta pentru o seara de duminica. Spuneti-mi ca nu sunt singura care apeleaza la mix-uri de acest gen pentru a profita de fiecare minut liber! Hai... stiu ca nu sunt singura!



   Si asta a fost tot! Doua saptamani au zburat si de-acum inainte, sper ca timpul va fi mai rabdator, soarele mai binevoitor iar noi, vom zambi mai mult. De acord?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like