NOTD: Fresh flowers

marți, februarie 16, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In ultima perioada toate ideile care-mi vin se indreapta doar spre "sectorul inflorat". Fac ce fac si fie ma indrept spre o placuta  cu modele care mai de care mai infloritoare, fie spre water decals. Nu ma pot abtine. Mi-e atat de dor de frumusetea primaverii incat simt ca trebuie sa apelez la toate armele din dotare pentru a o convinge sa ne viziteze.
   Pentru manichiura de astazi am ales o combinatie intre o oja texturata si water decals. Nu stiu de ce dar, combinatiile de acest gen mi se par deosebite si avand in vedere faptul ca am in dotare destul de multa materie prima, mi-am propus sa profit de ea cat mai mult.
    Rezultatul de azi mi se pare ca se asorteaza perfect cu vremea din ultima perioada: fresh, proaspat si nerabdator.






    Am folosit:
- Rimmel - Space dust - Total Eclipse;
- Water decals - Born Pretty Store;
- Astor - Vip Violet (baza pentru water decals);
- Top coat Farmec.


     Deci, ce parere aveti despre propunerea mea?
   Purtati floricele in aceasta perioada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like