NOTD: Radioactive

marți, februarie 23, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cunoasteti noua mea obsesesie? Da, normal ca o cunoasteti!
    Blobbicure este numele sau si banuiesc ca va mai amintiti incercarile mele. Aici e cea mai recenta si de atunci mi-am dorit sa mai incerc noi combinatii.
    Pentru astazi, m-am lasat inspirata de cea mai recenta carte pe care am lecturat-o si despre care v-am povestit chiar ieri (click aici pentru a va delecta cu recenzia mea) - Martianul. Mi-a placut atat de mult incat mi-am dorit sa-i dedic si o manichiura.
   Am ales nuante neon pentu ca mi-am dorit sa semnalizez pericolele cu care te poti intalni in cazul in care ratacesti pe o alta planeta si incerci o sumedenie de combinatii mai putin obisnuite, menite sa iti salveze viata. Am ales blobbicure pentru a concepe craterele de pe Marte iar rezultatul mi-a placut tare mult.




Am folosit:
Laura Clauvi - Flashy Pink;
Laura Clauvi - Flashy Yellow;
Topa coat - Farmec 3D Efect.


     Ce parere aveti despre interpretarea mea?
    Nu-i asa ca e simpatica?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like