NOTD: Spring, spring, spring!

vineri, februarie 26, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Acum, cand toata lumea tanjeste dupa venirea primaverii eu, imi arat suportul si sustinerea prin intermediul manichiurilor proaspete, inflorate, colorate.
     Trebuie sa recunosc ca uneori mi-e greu sa-mi parasesc zona intunecata dar, mi-e dor de culoare, de veselie.
     Pentru manichiura de azi am apelat la una dintre placutele mele preferate de la Moyou London si am asternut niste floricele pe unghiutele care nu au fost colorate cu oja texturata Golden Rose.
    Combinatia mi-a placut, efectul a fost deosebit iar primavara... vine, vine, vine!




    Am folosit:
Golden Rose Holiday Nail Color - no 74
Flormar - no. 429;
Golden Rose Express Dry - no 14;
MoYou London - Pro Plate Collection 09;
Top coat Farmec 3D Efect.


    Ce ziceti? Vine primavara?

Kiss Kiss Dee

P.S.: In cazul in care credeti ca joaca cu stampilute e dificila, aici va demonstrez ca toata "afacerea" e extrem de simpla.


You Might Also Like