Vinerea imbulinata #76

vineri, februarie 19, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In sfarsit! Ziua de vineri ne viziteaza din nou iar eu nu pot sa o intampin decat cu bratele deschise si cu zambete largi. 
    Si daca e vineri stiu ca stiti deja ca e zi de imbulinare, nu-i asa?
    Mi-a fost pofta de o noua manichiura cu nuante inchise si, simtind ca Breaking Dawn, iubita mea oja de la Essence se apropie de gloriosu-i sfarsit m-am gandit sa-i ofer o ultima postare, de adio.
    Am aplicat baza, am rasfirat cateva buline rozalii si cateva cu putin sclipici (ca doar e o postare festiva) si totul a fost gata in doi timpi si trei miscari.
     Sper ca o sa va placa!





    Sper ca v-a placut imbulinarea mea si in cazul in care aveti idei, sugestii sau doleante pentru noile episoade, abia astept sa mi le impartasiti!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like