10 pentru inspiratie... #24

luni, martie 21, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Odata cu venirea primaverii pofta pentru sectorul fashion a inmugurit. Asta asa, ca sa fiu in pas cu noul sezon. Si cum stiam ca articolele in care va prezint cate 10 tinute de nota 10 va plac, m-am gandit sa o reimprospatez si sa revin mai mult sau mai putin in forta.
    Nu pot sa va promit ca ii voi dedica bilunar un loc aici, pe blog dar pot sa va spun ca in momentul in care imi va veni o idee in jurul careia sa tes o postare, v-o voi prezenta repejor.


    Pentru astazi m-am lasat inspirata de imprimeul floral, unul dintre preferatele mele. Si cum rochiile si fustele au fost mereu in centrul atentiei, m-am gandit ca astazi pantalonii lungi (mi-a fost greu sa evit pantalonii scurti, credeti-ma!) sa fie cele zece personaje princpale.
    Stramti, largi, evazati sau clasici arata excelent!
    Am descoperit o multime de modele care mi-au atras atentia si va spun sincer ca mi-a fost greu sa aleg doar zece modele. Oricum, vazand toate modelele pe care le-am ales, tind sa cred ca preferintele mele sunt foarte diferite fata de cele pe care le-am avutanul trecut. 
    Despre ce vorbesc? Veti vedea mai jos!
1
2
3
4

5
6
7
8
9
10

    Acum, ca misterul a fost elucidat (modelul croi larg si adesea evazat) sunt curioasa care sunt modelele care v-au atras atentia.
    Avem preferinte comune?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like