InstaMania #53

luni, martie 14, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cu o viteza supersonica ne apropiem de mijlocul lunii martie. Cand au zburat doua saptamani? Habar n-am! Cum sa facem ca timpul sa fie mai rabdator? N-am nici cea mai mica idee! Cert e ca trebuie sa scoatem tot ce e  mai bun din fiecare clipa care trece pentru ca mai tarziu sa nu oftam gandindu-ne cum ar fi fost daca... Asa ca, sa preluam initiativa, sa facem tot ce ne trece prin cap si chiar daca mai si gresim sa privim totul cu mult optimism pentru ca din fiecare experienta invatam cate ceva.
    In cazul in care va intrebati, da mi-am baut cafeaua si da sunt plina de energie!
    Nu mai pierd timpul si va prezint ce s-a mai intamplat in ultimele doua saptamani.


    Am inceput luna martie cu un MAR-tisor foarte simpatic (si delicios), care mi-a inveselit ziua.


    Surpriza de la Avon m-a facut sa chitai vazand cate bunatati se pot ascunde intr-o cutie roz. Un gest frumos, o surpriza de nota 10. Multumesc!


 De fiecare data cand merg acasa (adica acasa-acasa la mine) ma bucur de peisaj si fac o multime de fotografii. 



    Mama lui Marius mi-a facut o surpriza de martisor si mi-a crosetat o geanta care mi se pare perfecta pentru sezonul cald. De fapt, am purtat-o deja intr-o combinatie turbata si mi-a placut la nebunie.


    Happy e tare melancolic de cand a renuntat la un strat generos de blana si abia daca ne mai baga in seama... 


   Eu si eternul meu rasfat: carti si ciocolata! Cea mai buna reteta pentru o relaxare ca la carte. 


     Dupa foooarte mult timp, am inceput weekend-ul alaturi de Deena! Mi-era dor de un "pahar de vorba" asa ca am profitat de fiecare clipa in stilul nostru caracteristic.Un latte machiatto si taca-taca-taca pana la epuizare. Ce-mi place!


 Mi-e dor de zile frumoase, cu temperaturi binevoitoare. Oare mai avem mult de asteptat? Nu cred...


    Salata continua sa fie in prim plan si in prezent. Nu cred ca ma voi satura vreodata de combinatiile proaspete si delicioase.


    Trebuie sa ma mandresc si aici! Portocalul meu a inflorit! Dupa ce ne-am lutat pentru el pentru ca nu gaseam niciun loc in care sa-i placa sa locuiasca, i-au cazut frunzele, a stagnat si s-a razvratit acum putem sa ne laudam. Ii place sa stea la geam sa urmareasca soarele si pentru ca-l lasam sa faca tot ce vrea, ne recompenseaza cu floricele.


    Duminica si haos colorat! Asa a inceput ziua de ieri. Rezultatul ? Maine, dupa ce voi indrazni sa descarc pozele....



    Am incercat sa fac si brownies dupa reteta Jamillei iar rezultatul a fost satisfacator. Data viitoare vor fi si mai bune! Parol!



    Cam asta e tot ce s-a intamplat in ultimele doua saptamani. 
    Sper ca v-au placut micile mele aventuri si daca doriti sa va delectati cu mai multe poze, ne vedem pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like